  • 1. Data: 2006-02-28 18:09:22
    Temat: Dane osobowe a bibliografia.
    Od: p...@g...pl (Piotr Dembiński)

    Czy za zbiór danych osobowych można przyjąć dane osobowe zawarte
    w bazie danych informacji bibliograficznej, z której korzysta się
    do wygenerowania bibliografii pracy naukowej?

    --
    http://www.piotr.dembiński.prv.pl

  • 2. Data: 2006-02-28 18:10:52
    Temat: Re: Dane osobowe a bibliografia.
    Od: "Andy K." <a...@w...pl>

    Nie

  • 3. Data: 2006-02-28 18:11:09
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Tue, 28 Feb 2006 19:09:22 +0100, Piotr Dembiński napisał(a):

    > Czy za zbiór danych osobowych można przyjąć dane osobowe zawarte
    > w bazie danych informacji bibliograficznej, z której korzysta się
    > do wygenerowania bibliografii pracy naukowej?

    A jakie dane tam są?

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 4. Data: 2006-02-28 18:32:16
    Od: p...@g...pl (Piotr Dembiński)

    scream <n...@p...pl> writes:

    > A jakie dane tam są?

    Takie, które są potrzebne w bibliografii.

  • 5. Data: 2006-02-28 18:39:25
    Od: Sarpedon <f...@t...cy>

    Piotr Dembiński napisał(a):

    > Czy za zbiór danych osobowych można przyjąć dane osobowe zawarte
    > w bazie danych informacji bibliograficznej, z której korzysta się
    > do wygenerowania bibliografii pracy naukowej?

    art 3 pkt 4 ustawy o ochronie danych osobowych:
    Ustawy nie stosuje się do osób fizycznych, które przetwarzają dane
    wyłącznie w celach osobistych lub domowych.

    --
    Sarpedon (nospam)sarpedon(małpa)go2(kropka)pl
    UWAGA! Adres e-mail w nagłówku zakodowany w ROT13!

  • 6. Data: 2006-02-28 19:01:33
    Od: p...@g...pl (Piotr Dembiński)

    Sarpedon <f...@t...cy> writes:

    > art 3 pkt 4 ustawy o ochronie danych osobowych:
    > Ustawy nie stosuje się do osób fizycznych, które przetwarzają dane
    > wyłącznie w celach osobistych lub domowych.

    Ale to nie bardzo jest w celach osobistych.

  • 7. Data: 2006-02-28 19:08:36
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Tue, 28 Feb 2006 19:32:16 +0100, Piotr Dembiński napisał(a):

    > Takie, które są potrzebne w bibliografii.

    Serio? :) Na to nie wpadłem!
    W takim razie: odpowiedzi poszukaj sobie sam, w ustawie o ochronie danych
    osobowych.

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 8. Data: 2006-02-28 19:40:46
    Od: Mieczysław <m...@o...pl>

    Dnia Tue, 28 Feb 2006 20:01:33 +0100, Piotr Dembiński napisał(a):

    > Ale to nie bardzo jest w celach osobistych.

    ani domowych .....
    --
    Mieczysław
    ----

  • 9. Data: 2006-02-28 20:48:07
    Od: p...@g...pl (Piotr Dembiński)

    scream <n...@p...pl> writes:

    > Serio? :) Na to nie wpadłem!
    > W takim razie: odpowiedzi poszukaj sobie sam, w ustawie o ochronie
    > danych osobowych.

    Chodzi o to, że w mojej interpretacji to podpada pod tę ustawę.

  • 10. Data: 2006-02-28 20:52:05
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Tue, 28 Feb 2006 21:48:07 +0100, Piotr Dembiński napisał(a):

    > Chodzi o to, że w mojej interpretacji to podpada pod tę ustawę.

    Ale CO podpada? W bibliografii zamieszcza się przecież jedynie imię i
    nazwisko autora danej pozycji, ewentualnie miejsce pracy (np. wydział
    jakiegoś uniwersytetu), a to nie są jeszcze dane osobowe.

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl