eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy "zwykłe" ubezpieczenia AC/OC działają gdy pojazd jedzie jako pojazd uprzywilejowany? › Re: Czy "zwykłe" ubezpieczenia AC/OC działają gdy pojazd jedzie jako pojazd uprzywilejowany?
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czy "zwykłe" ubezpieczenia AC/OC działają gdy pojazd jedzie jako
    pojazd uprzywilejowany?
    Date: Thu, 9 Mar 2017 19:44:06 +0100

    dyskusyjnych:o9n3n8$ack$...@n...news.atman.pl...
    W dniu 07.03.2017 o 20:07, J.F. pisze:

    >chyba na odwrót - jak nie będziesz miał szkody, to suma składek
    >będzie wyższa niż szkody;)

    oczywiscie tak.

    >No mówię - tak naprawdę dopóki jesteś w stanie łyknąć szkodę to AC
    >się nie opłaca - niezaleznie od ilości pojazdów. Tak jak granie w
    >totka się generalnie nie opłaca niezależnie od ilości kupionych
    >kuponów.

    Ale to statystycznie. Tymczasem w totka mozna wygrac :-)

    Jesli pr-stwo szkody bedzie male, to i skladki moga byc male.
    Jak sobie policzysz, ze np skladki przez 30 lat beda cie kosztowaly
    1/3 ceny samochodu ... to nawet jesli Cie stac, to moze warto sie
    zabezpieczyc.
    Nie bedziesz sobie w brode plul, jak rozbijesz na drugi dzien po
    zakupie :-)

    >A co ich boli? Kto płaci?

    Oprocz tego ze nie boli, to tych szkod co roku BOR troche ma.
    A w tym momencie roczne skladki powinny pokryc ubezpieczycielowi
    szkody i zapewnic zysk.

    Czyli ... BOR sie nie oplaca, podobnie jak innemu posiadaczowi
    wiekszej floty.

    Ja to moge sobie liczyc, ze lepiej zaplacic 1000 zl polisy niz pluc
    sobie w brode, posiadacz floty 100 samochodow popatrzy, ze to jednak
    100 tys, to on tyle na klepanie nie wydaje, a nawet jak sie jednego
    nie da wyklepac, to niewiele traci ...

    J.