eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy "zwykłe" ubezpieczenia AC/OC działają gdy pojazd jedzie jako pojazd uprzywilejowany? › Re: Czy "zwykłe" ubezpieczenia AC/OC działają gdy pojazd jedzie jako pojazd uprzywilejowany?
  • Data: 2017-03-12 14:19:32
    Temat: Re: Czy "zwykłe" ubezpieczenia AC/OC działają gdy pojazd jedzie jako pojazd uprzywilejowany?
    Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-03-11 o 13:37, Shrek pisze:

    > Czyli miałeś najbardziej "korzystne" zdażenie i zarobiłeś 500PLN. Gdybyś
    > walnął rok później byś stracił 1500. A i tak nie zarobiłeś 500, bo ci
    > składkę podnieśli. Czyli średnio ci się opłacało;)

    Nie o to chodzi. Jak mam ubezpieczać auto o nieznacznej (dla mnie)
    wartości za kwotę 2000zł rocznie, to się normalnie nie opłaca niezależnie
    ile miałbym zdarzeń - do utraty włącznie. Wtedy przez jakiś czas
    pojeżdżę awaryjnym
    a poszukam czegoś sensownego albo nawet za 5-6tys kupię cokolwiek.
    To tylko składka za trzy lata. Statystycznie mam dzwona dwa razy na
    600tys km
    czyli następny za jakieś 10 lat :-)