eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy "zwykłe" ubezpieczenia AC/OC działają gdy pojazd jedzie jako pojazd uprzywilejowany? › Re: Czy "zwykłe" ubezpieczenia AC/OC działają gdy pojazd jedzie jako pojazd uprzywilejowany?
  • Data: 2017-03-11 22:18:19
    Temat: Re: Czy "zwykłe" ubezpieczenia AC/OC działają gdy pojazd jedzie jako pojazd uprzywilejowany?
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Przy jednym samochodzie oczywiście ubezpieczenie się opłaca.

    Oczywiście, że nieprawda. Może się opłacać, może nie. U mnie się nie
    opłacało. Jeżdzę swoim samochodem 7 rok i za składki za te 7 lat
    kupiłbym już pewnie drugi taki. A pierwszego nie rozbiłem. Więc nie -
    przy jednym samochodzie _na_ogół_ też się nie opłaca. Wynika to z samej
    zasady ubezpieczenia.

    > Ale to jest niemożliwe, składka AC była mniejsza, niż statystyczne
    > prawdopodobieństwo szkody.

    Co przeczy, że "Przy jednym samochodzie oczywiście ubezpieczenie się
    opłaca." Nie - nie opłaca się. Przypadki kiedy się opłaca są sporadyczne.

    Shrek.