eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy wyzwanie Adamowicza od faszysty też będzie niska szkodliwość społeczna? [Jak Sąd Okręgowy w Gdańsku trywializuje faszyzm] › Re: Czy wyzwanie Adamowicza od faszysty też będzie niska szkodliwość społeczna? [Jak Sąd Okręgowy w Gdańsku trywializuje faszyzm]
  • Data: 2018-11-07 15:39:32
    Temat: Re: Czy wyzwanie Adamowicza od faszysty też będzie niska szkodliwość społeczna? [Jak Sąd Okręgowy w Gdańsku trywializuje faszyzm]
    Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-11-07 o 15:18, A. Filip pisze:
> [...]
    c-i-pluc-na-kobiety-prokuratura-umorzyla-postepowani
    e/

    > A do kurwy nędzy kto je niby skopał po nerach?

    A do kurwy nędzy co za różnica kto je skopał?
    Chciały być skopane, czy nie?

    > Co stało w _podpisanym_ zgłoszeniu do prokuratury?

    A co to ma wspólnego z tym, czy chciały być skopane czy nie chciały?

    > [ Groźba kary za fałszywe powiadomienie o przestępstwie]
    > Medialne wypociny interesownych dziennikarzyn mam w dupie.

    Czyli same się pokopały po nerach, tak?

    > Odważnie podasz swoje dane osobowe

    Byle komu nie podaję.

    > by organizatorzy marszu mogli cię
    > pozwać o zniesławienie czy jesteś pseudo antyfaszystą "odważnym" tylko
    > anonimowo?

    O czym ty bredzisz? Ja ten artykuł napisałem, czy co?

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr