eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy wyzwanie Adamowicza od faszysty też będzie niska szkodliwość społeczna? [Jak Sąd Okręgowy w Gdańsku trywializuje faszyzm] › Re: Czy wyzwanie Adamowicza od faszysty też będzie niska szkodliwość społeczna? [Jak Sąd Okręgowy w Gdańsku trywializuje faszyzm]
  • Data: 2018-11-08 00:42:59
    Temat: Re: Czy wyzwanie Adamowicza od faszysty też będzie niska szkodliwość społeczna? [Jak Sąd Okręgowy w Gdańsku trywializuje faszyzm]
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 07.11.2018 o 13:57, A. Filip pisze:
    >/.../
    > <ironia> Ależ policja, prokuratura i sądy muszą mieć obowiązek ochrony
    > "babć z Radia Maryja" które będą próbować powstrzymać tęczowy pochód
    > stojąc z transparentem "Zboczenie nie przejdzie!" </ironia>

    Nie wiem kto komu spuści łomot jakby przyszło co do czego.

    > Ja mam niską tolerancje na *idiotów* którzy nie widzą dokąd doprowadzi
    > to co popierają bez błyskawicznego stosowania podwójnych standardów.
    > W końcu to geje wywalczyli narodowcom prawo do marszów nie blokowanych
    > brakiem zgody lokalnych zamordystów a jak dla mnie w porywach
    > "stalinowskich antyfaszystów".

    Słusznie napisałem na blogu:
    Dalej - mamy blokady. Aby uzyskać wiarygodność powinni oświadczyć, że
    jak ich demonstrację zablokuje paru gości to od razu się rozejdą. A jak
    zaczną ich wyzywać od faszystów to w podskokach. Szczególnie owych
    marszy równości się to tyczy. W ogóle to powinni oświadczyć w 2007 roku,
    że jak wyjdzie demonstracja 50 osób to Tusk się poda do dymisji.

    https://www.salon24.pl/u/smocze-opary/905448,perspek
    tywy