  • 1. Data: 2005-02-23 08:48:30
    Temat: Czy w sadach pracuja analfabeci?
    Od: "Tomasz Bednarz" <tb(usunTO)@internet.pl>

    Zmienilo sie jakies prawo pocztowe czy cos i teraz listy sadowe moga sobie
    lezec na poczcie 14 dni

    i jak to jest mozliwe ze sad wysyla wezwanie na sprawe ktora ma byc
    25.02.2005
    a to wezwanie moze sobie lezec na poczcie do 26.02.2005

    przeciez jak sie odbierze to wezwanie 26.02.2005 to nikomu sad nie bedzie
    mogl niczego zarzucic
    a to jest rownoznaczne (chyba) z jawnym zachecaniem do podejmowania dzialan
    zmierzajcych do przedluzania spraw w nieskonczonosc ..........

    jak to jest mozliwe! w zasadzie pytanie retoryczne

    TB

  • 2. Data: 2005-02-23 11:47:58
    Temat: Re: Czy w sadach pracuja analfabeci?
    Od: xmarcel <x...@c...pl>

    Tomasz Bednarz na pl.soc.prawo w poscie
    <cvhg23$df4$1@atlantis.news.tpi.pl> napisał(a):

> [...]
    > a to jest rownoznaczne (chyba) z jawnym zachecaniem do podejmowania
    > dzialan zmierzajcych do przedluzania spraw w nieskonczonosc ..........

    to jest normalne, a dla mnie logiczne.
    niemam obowiazku siedziec caly czas w domu i czekac, az mozeee dostane
    wezwanie z sadu.
    jak ktos sie nagminnie uchyla od odebrania wezwania, to sedzia moze
    zlecic doreczenie go policji, a nawet ABW ;)
    --
    pozdrawiam, xmarcel

    za skutki wprowadzenia w zycie moich teorii _nieodpowiadam_ ;)

  • 3. Data: 2005-02-23 12:10:18
    Od: "Tomasz Bednarz" <tb(usunTO)@internet.pl>

    [...]
    > to jest normalne, a dla mnie logiczne.
    > niemam obowiazku siedziec caly czas w domu i czekac, az mozeee dostane
    > wezwanie z sadu.

    tak to jest normalne

    > jak ktos sie nagminnie uchyla od odebrania wezwania, to sedzia moze
    > zlecic doreczenie go policji, a nawet ABW ;)

    tak tak ... ale w tym przypadku mozesz odebrac wezwanie "calkiem legalnie"
    a wine niedoreczenia w terminie zwalic na sad
    TB

  • 4. Data: 2005-02-23 13:06:57
    Od: "Tomek" <k...@o...pl>

> [...]
    >
    > tak tak ... ale w tym przypadku mozesz odebrac wezwanie "calkiem legalnie"
    > a wine niedoreczenia w terminie zwalic na sad

    Chyba wiem dlaczego tak może być. W sądzie mogą się pomylić. Policjant i
    prokurator to też ludzie i moga się pomylić. Mośe się pomylić pani w urzędzie
    skarbowym i zusie. Jak Ci się chce to według tego klucza możesz dopisać jeszcze
    kto sie może pomylić. Ale Ty czy ja musimy być nieomylni. Musimy być na każde
    pierdnięcie tych omylnych. Nie możemy wyjechać na wakacje bo zawsze może przyjść
    jakieś wezwanie. I nawet jak było przysłane przez pomyłkę to i tak nie ma dla
    nas ratunku. Coraz bardziej skłanim się ku tezie że sami sobie załatwiliśmy
    takie postępowanie w stosunku do nas. Najgłupszy sabotaż jaki istnieje.
    Zaszkodziliśmy sami sobie. Jakby ustrojowe przemiany były poprzedzone rewolucją
    to zginęło by w niej z 5000 winnych. Jakby tylu sie nie znalazło to lud
    pracujący miast i wsi dobrał by z niewinnych. Wtedy ci co by ocaleli w pogromie
    nie skakali by za bardzo i w obawie o własne 4 litery stali by się niomylni. Tomek

  • 5. Data: 2005-02-23 16:01:37
    Od: "Pawel kozik" <p...@n...pl>

> [...]
    > zmierzajcych do przedluzania spraw w nieskonczonosc ..........
    >
    > jak to jest mozliwe! w zasadzie pytanie retoryczne

    art. 44 par. 1 pkt 1 K.p.a. - była nowelizacja??

    pozdrawiam.

  • 6. Data: 2005-02-23 16:06:56
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    Tomasz Bednarz napisał(a):
> [...]
    > zmierzajcych do przedluzania spraw w nieskonczonosc ..........
    >
    > jak to jest mozliwe! w zasadzie pytanie retoryczne

    A potem narzekania, że sąd odracza rozprawę na za dwa-trzy miesiące...
    Jak nie odbierzesz to trudno, odbierzesz (i zdąży to wrócić) będzie dobrze.

    KG

  • 7. Data: 2005-02-23 16:07:28
    Od: "jarmulowicz krzysztof" <j...@p...fm>

    tak, w sadach i prokuraturach to w glownej mierze analfabeci, ktorzy nie
    potrafia napisac 1 pisma bez bledow

  • 8. Data: 2005-02-23 16:13:43
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    Pawel kozik napisał(a):
    > art. 44 par. 1 pkt 1 K.p.a. - była nowelizacja??

    o sądzie zdaje się mówimy...

    KG

  • 9. Data: 2005-02-23 16:52:04
    Od: "Pawel Kozik" <p...@n...pl>

    > o sądzie zdaje się mówimy...
    >
    > KG

    eh racja, o sądach, a zatem:
    art. 73 ustaw z dnia 30 sierpnia 2002 r. Prawo o psotępowaniu przed sądami
    admnistracyjnymi /dz. u. nr 153, poz. 1270/ - była nowelizacja?

  • 10. Data: 2005-02-23 16:55:29
    Od: "Pawel Kozik" <p...@n...pl>

    > tak, w sadach i prokuraturach to w glownej mierze analfabeci, ktorzy nie
    > potrafia napisac 1 pisma bez bledow

    panie, jak chcesz pan, zeby dzialaly szybko to z bledami sie trzebaliczyc.
    nikt nie jest nieomylny.

    notabene - ciekawe jakbys ty piszac kilkanascie/kilkadziesiat pism dziennie
    dzialal bezblednie.

    pozdr.