    From: "Tomek" <k...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czy w sadach pracuja analfabeci?
    Date: 23 Feb 2005 14:06:57 +0100

    > [...]
    >
    > tak to jest normalne

    > tak tak ... ale w tym przypadku mozesz odebrac wezwanie "calkiem legalnie"
    > a wine niedoreczenia w terminie zwalic na sad
    > TB

    Chyba wiem dlaczego tak może być. W sądzie mogą się pomylić. Policjant i
    prokurator to też ludzie i moga się pomylić. Mośe się pomylić pani w urzędzie
    skarbowym i zusie. Jak Ci się chce to według tego klucza możesz dopisać jeszcze
    kto sie może pomylić. Ale Ty czy ja musimy być nieomylni. Musimy być na każde
    pierdnięcie tych omylnych. Nie możemy wyjechać na wakacje bo zawsze może przyjść
    jakieś wezwanie. I nawet jak było przysłane przez pomyłkę to i tak nie ma dla
    nas ratunku. Coraz bardziej skłanim się ku tezie że sami sobie załatwiliśmy
    takie postępowanie w stosunku do nas. Najgłupszy sabotaż jaki istnieje.
    Zaszkodziliśmy sami sobie. Jakby ustrojowe przemiany były poprzedzone rewolucją
    to zginęło by w niej z 5000 winnych. Jakby tylu sie nie znalazło to lud
    pracujący miast i wsi dobrał by z niewinnych. Wtedy ci co by ocaleli w pogromie
    nie skakali by za bardzo i w obawie o własne 4 litery stali by się niomylni. Tomek