  • 1. Data: 2005-02-23 06:50:59
    Temat: uslugi hostingowe - prawo do danych
    Od: "Tommy" <b...@y...com>

    Witam

    Mam problem z frimą icenter.pl. Wykupiłem u nich serwer WWW, przez 3 lata
    wykupowałem u nich hosting domeny. Na swererze mam ważne dane, konto zostało
    zablokowane z powodu zrobienia z innej mojej strony linka do strony na ich
    serwerze. Jak teraz odzyskac te dane z ich serwera, czy ja mam jakieś prawo
    do nich ? czy oni muszą udzielic mi dostęp do serwera FTP chociaz zebym
    sobie pobral te dane ? byłbym wdzięczny za pomoc.