  • 1. Data: 2005-02-23 07:29:35
    Temat: Paragrafy
    Od: "bingo" <b...@w...pl>

    Witam,
    Mam wezwanie do US jako świadek w sprawie przeciwko XXX o przetępstwo z
    Art18 par.2 KK z 1969r w związku z Art.94 par.1 UKS.
    Mógłby ktoś podpowiedzieć gdzie szukać tych paragrafów, oraz czy jako
    rodzina muszę zeznawać????

    Bingo

  • 2. Data: 2005-02-23 15:57:50
    Temat: Re: Paragrafy
    Od: "Pawel Kozik" <p...@n...pl>

> [...]
    > Art18 par.2 KK z 1969r w związku z Art.94 par.1 UKS.
    > Mógłby ktoś podpowiedzieć gdzie szukać tych paragrafów, oraz czy jako

    jako rodzina /szczegółowy wymienieni są w K.k./ możesz odmówić zeznań jeśli moze
    to narazić osobę najbliższą na odpowiedzialnosć karną.

  • 3. Data: 2005-02-23 16:01:07
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    bingo napisał(a):
    > Mam wezwanie do US jako świadek w sprawie przeciwko XXX o przetępstwo z
    > Art18 par.2 KK z 1969r w związku z Art.94 par.1 UKS.
    > Mógłby ktoś podpowiedzieć gdzie szukać tych paragrafów,

    http://isip.sejm.gov.pl/prawo/index.html
    kodeks karny
    ustawa karna skarbowa
    pomocnictwo (art.18§2 kk) do czegoś... do czego - dowiesz się w uks

    oraz czy jako
    > rodzina muszę zeznawać????

    rodzina czyli?
    pojechać zresztą musisz