  • 11. Data: 2006-02-20 12:49:11
    Temat: Re: Czy urząd skarbowy jest zobowiązany postanowieniami sądu?
    Od: Michał Wilk <m...@o...pl>

    Użytkownik "Pawel" <p...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
    news:dtc88i$3mm$1@inews.gazeta.pl...
    > To wspomnienie w tym przepisie ze ma uwzględniać orzecznictwo jest zapisem
    > pustym i co najmniej głupim chociazby z tego powodu ze sugeruje ze zanim
    > wprowadzono ten przepis w zycie to jakoby USy i UKSy nie kierowaly sie
    > orzecznictwem co jest oczywiscie nieprawdą. Poza tym czyms naprawde
    > dziwacznym jest przypominanie ministrowi i posrednio organom ze mają sie
    > kierowac tym orzecznictwem.

    To zdanie teoretykow, ktorzy nie zauwazaja jak czesto MF wydaje
    interpretacje razaco niezgodne z orzecznictwem sadow. Taka redakcja tego
    przepisu, wbrew pozorom, ma sens

    Pozdrawiam,
    Michal

  • 12. Data: 2006-02-20 19:44:14
    Od: "Grzegorz Krzyżanowski" <i...@e...pl>

    No to już coś ... dzięki.

  • 13. Data: 2006-02-20 20:57:54
    Od: Paweł Sakowski <p...@s...pl>

    Pawel wrote:
> [...]
    > sądów oraz TK lub ETS.
    > To wspomnienie w tym przepisie ze ma uwzględniać orzecznictwo jest zapisem

    Owszem. Oryginalnie tam był jeszcze punkt mówiący, że interpretacje MF
    mają moc wiążącą, ale w kontakcie z Trybunałem Konstytucyjnym wyleciał
    on z hukiem.