  • 1. Data: 2003-04-15 13:26:27
    Temat: Czy to zbyt trudne?
    Od: "Nieufny" <l...@p...onet.pl>

    Witam!
    Dnia 09.04.2003. pytalem o nowe licencje dla przewoznikow i nie otrzymalem
    zadnej odpowiedzi. Chodzilo to, jak dlugo stare zezwolenia (te pierwsze, z
    1997 roku) zachowuja waznosc i co dalej nalezy z nimi zrobic - dokonac
    wymiany czy starac sie o nowa licencje. Mysle, ze pytanie skierowalem na
    wlasciwa grupe, gdyz chodzi o kwestie badz co badz prawne. Jesli nie, prosze
    o wskazanie innej grupy (o co tez juz wtedy prosilem), na ktorej uzyskam
    odpowiedz. Jak na razie zostalem zignorowany...

    Serdecznie pozdrawiam,
    Nieufny.

    PS. Taki login mam od dawna i nie ma on nic wspolnego z ta grupa. Zreszta
    pytam w imieniu ojca, ktory mnie o to prosil. Bardzo prosze o wzglednie
    kompetentna odpowiedz.

  • 2. Data: 2003-04-15 15:17:11
    Temat: Re: Czy to zbyt trudne?
    Od: "Van Tommy" <t...@p...com>

    Użytkownik "Nieufny" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    jak dlugo stare zezwolenia (te pierwsze, z
    > 1997 roku) zachowuja waznosc i co dalej nalezy z nimi zrobic - dokonac
    > wymiany czy starac sie o nowa licencje.>
    Nie wiem, czy moja odpowiedź będzie choć względnie kompetentna, bowiem
    niespecjalnie orientuję się w prawie przewozowym, ale zazwyczaj tego rodzaju
    kwestie ustawodawca reguluje w przepisach przejściowych ustawy,
    wprowadzającej pewne zmiany. Sugeruję w tym względzie lekturę ustawy z dnia
    6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz.U. z roku 2001, nr 125, poz.
    1371).
    Interesujące cię przepisy powinny być w części końcowej, oznaczone tytułem
    przepisy przejściowe.
    Dziennik ustaw można znaleźć albo na serwerze sejmowym, albo wydawnictwa
    Lex).
    To tyle, co mogę doradzić.
    Pozdrawiam, T.Ś.

  • 3. Data: 2003-04-15 17:15:49
    Od: "Nieufny" <l...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Van Tommy" <t...@p...com> napisał w wiadomości

    > Nie wiem, czy moja odpowiedź będzie choć względnie kompetentna, bowiem
    > niespecjalnie orientuję się w prawie przewozowym,

    Czy jest moze jakas grupa, ktora sie tym zajmuje? Pytalem na
    pl.misc.transport, ale tam jest zaledwie okolo 300 wiadomosci z dwoch
    miesiecy i nikt nie zareagowal.

> [...]
    > 1371).
    > Interesujące cię przepisy powinny być w części końcowej, oznaczone tytułem

    Caly problem w tym, ze od dnia wydania tej ustawy wyszlo cale mnostwo
    rozporzadzen, ktore trudno jest wylapac, a do tego jeszcze zorientowac sie,
    ktore do czego sie odnosi. Nie znajac dat wydania tych rozporzadzen, ani ich
    numerow nie da sie wrecz polapac w tym wszystkim.

    Na www.abc.com.pl tez jest, ale...

    > To tyle, co mogę doradzić.

    Kazda pomoc sie liczy ;) Lepsze to, niz kompletny brak odpowiedzi.

    Pozdrawiam,
    Nieufny.

  • 4. Data: 2003-04-15 21:50:27
    Od: "Krzysztof z Warszawy kw1618" <k...@i...pl>

    Użytkownik "Nieufny" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Witam!
    > Dnia 09.04.2003. pytalem o nowe licencje dla przewoznikow i nie otrzymalem
    > zadnej odpowiedzi.

    Z powodu braku informacji na ten temat proponuję wyczesać internet
    zaczynając od www odpowiedniego ministerstwa. Jeśli to się nie uda, to po
    prostu trzeba odwiedzić organ wydający takie zezwolenia czy licencje i
    wypytać się.

    Krzysztof 'kw1618' GG: 268973
    Warszawa