  • 1. Data: 2003-04-15 10:30:00
    Temat: Wspolna odpowiedzialnosc materialna
    Od: "Kasia" <S...@S...NO.pl>

    Witam serdecznie

    Mam dwa pytania, pierwsze - jakie moze poniesc konsekwencje pracownik ktory
    odmowil podpisania umowy o wspolnej odpowiedzialnosci materialnej (wszesniej
    nie bylo zadnej umowy)? Bardzo prosze o podstawe prawna.

    Jak powinien postapic pracodawca z pracownikiem ktory nie pracuje jako
    magazynier (nie ma rowniez takich obowiazkow w swoim zakresie uprawnien i
    obowiazkow), a chce podpisac z nim umowe o odpowiedzialnosci materialnej za
    powierzone mienie (magazyny)? Czy nie jest przypadkiem tak, ze zanim
    zaproponuje taka umowe powinien najpierw zaproponowac zmiane warunkow pracy?
    A jezeli tak to czy jest wymagana zgoda pracownika, np. pod rygorem
    wypowiedzenia umowy o prace?

    Z gory dziekuje za wszyskie odpowiedzi.

    Kasia

  • 2. Data: 2003-04-15 10:41:02
    Temat: Re: Wspolna odpowiedzialnosc materialna
    Od: "Kasia" <S...@S...NO.pl>

    Użytkownik "Kasia" <S...@S...NO.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    (wszesniej
    > nie bylo zadnej umowy)? Bardzo prosze o podstawe prawna.

    Jezeli odmowa moze byc podstawa do wypowiedzenia umowy o prace to na
    podstawie jakiego artykulu nastapi wypowiedzenie (w jakim terminie nastapi i
    co bedzie pisac na swiadectwie pracy)?

    Kasia