    From: "Van Tommy" <t...@p...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czy to zbyt trudne?
    Date: Tue, 15 Apr 2003 17:17:11 +0200

    Użytkownik "Nieufny" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:b7h17d$jaq$1@nemesis.news.tpi.pl...
    jak dlugo stare zezwolenia (te pierwsze, z
    > 1997 roku) zachowuja waznosc i co dalej nalezy z nimi zrobic - dokonac
    > wymiany czy starac sie o nowa licencje.>
    Nie wiem, czy moja odpowiedź będzie choć względnie kompetentna, bowiem
    niespecjalnie orientuję się w prawie przewozowym, ale zazwyczaj tego rodzaju
    kwestie ustawodawca reguluje w przepisach przejściowych ustawy,
    wprowadzającej pewne zmiany. Sugeruję w tym względzie lekturę ustawy z dnia
    6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz.U. z roku 2001, nr 125, poz.
    1371).
    Interesujące cię przepisy powinny być w części końcowej, oznaczone tytułem
    przepisy przejściowe.
    Dziennik ustaw można znaleźć albo na serwerze sejmowym, albo wydawnictwa
    Lex).
    To tyle, co mogę doradzić.
    Pozdrawiam, T.Ś.