  • 1. Data: 2003-04-15 13:17:32
    Temat: woda,gaz itp
    Od: ksamiss<k...@b...pl>

    Jakie są prawne mozliwosci odcięcia niepłacącemu lokatorowi mediów.
    Ciepła woda, centralne ogrzewanie itp.
    Niestety co miesiąc fakture na Wodociągi i EMPEC trzeba płacić a
    lokator _nie użyję słowa złodziej_ nie uiszcza należnych opłat. Dobrze
    że nie mamy nic wspólnego z Zakładem Energetycznym.Nakazówki
    i pozbawienie tytułu do lokalu już zostały przeobione z miernym
    skutkiem -wyrokami eksmisyjnymi można sobie najwyzej wytapetować
    pokój. Lokali socjalnych nie ma - prawda oczywista. Odszkodowanie od
    Gminy to bajka. Pozostaje jedynie zmniejszyć przyrost zaległości
    poprzez odcięcie mediów o ile to możliwe. Nie jestem pewien czy
    można wystąpić do sądu o wydanie nakazu określonego zachowania.
    Komisyjne zaplombowanie ciepłej wody czy też zagwożdżenie
    centralnego ogrzewania w mieszkaniu złodz.. lokatora np na 16
    stopni.

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 2. Data: 2003-04-22 15:11:42
    Temat: Re: woda,gaz itp
    Od: PACTUM INKASSO <p...@b...pl>

    ksamiss wrote:

> [...]
    > Komisyjne zaplombowanie ciepłej wody czy też zagwożdżenie
    > centralnego ogrzewania w mieszkaniu złodz.. lokatora np na 16

    Najłatwiej w takiej sytaucji najlepiej w celu ograniczenia strat na
    przyszłość to zapewnienie sobie własnego licznika. Przy wodzie, wystarczy
    wystapić o stworzenie własnego przyłącza. O ile jest to mozliwe
    technicznie,przeprowadza to zakład dostarczający. Posiadając własne
    podłaczenie, mozna odłaczyć lokatora.

    --
    PACTUM INKASSO
    doradztwo w zakresie wierzytelności