  • 11. Data: 2007-06-17 14:05:21
    Temat: Re: Czy to mozna traktować jako instruktaż łamania prawa?
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z niedziela, 17 czerwca 2007 15:27
    (autor Andrzej Wróblewski
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <76ede$467536cd$3eb33056$3705@news.chello.pl>):

    > Imho argumentacja, ze nagle, po wielu dziesiecioleciach, jezdzenie bez
    > swiatel w jasny dzien stalo sie czynnikiem powodujacym zagrozenie w
    > ruchu drogowym jest po prostu hipokryzja...

    Nie. Było tym czynnikiem od dawana, tylko w końcu trafił się ktoś, komu się
    udało to przeforsować w prawie. Ja jeżdżę od zawsze na światłach. Tylko, że
    to był ukłon w stronę innych. A niestety inni mi tego nie dawali....

    > Predzej czy pozniej zniosa te "swiatla w dzien". A swoja droga, to juz
    > kilka razy nie wiedzialem co sie na drodze dzieje, jak mi wyprzedzal "po
    > srodku" facet na swiatlach jadacy pod gorke. Gdyby nie swiatla, to bym
    > pewnie widzial dobrze kto i co robi, a tak to ucieczka na pobocze i ...
    > nie wiadomo co dalej, dopoki nie przejedzie.

    Mówisz, że cię w dzień oślepil światłami?

    --
    Wrak Tristana
    * Forum WO: http://forum.alrauna.org/

    napisz tu: z...@w...pl, t...@l...pl, e...@e...edu.pl,
    i...@k...com.pl, h...@k...com.pl, p...@f...hu

  • 12. Data: 2007-06-17 14:52:25
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik " michał" <m...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Czy namawianie do popełnienia przestępstwa nie jest przestępstwem?

    Jezdzenie bez swiatel w dzien nie jest przestepstwem.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 13. Data: 2007-06-17 16:09:27
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    michał pisze:

    > Ale czy jak zawiadomię prokuraturę o popełnieniu przestępstwa, to jest szansa,
    > że zajmą się tą strona?

    Jakiego przestępstwa?
    Przecież to bardzo mądra (poza tą durną radą) i pożyteczna strona.
    Lepiej poczytaj co tam piszą.

    --
    @2007 Johnson
    j...@p...com

  • 14. Data: 2007-06-17 16:11:00
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Wrak Tristana pisze:

    > W ogóle trzeba mieć dres zamiast mózgu żeby na siłę powodować zagrożenie

    A mógłbyś uzasadnić że jeżdżenie bez świateł w dzień, słoneczny czy nie
    powoduje zagrożenie? Skąd ten pomysł?

  • 15. Data: 2007-06-17 17:17:12
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:76ede$467536cd$3eb33056$3705@news.chello.pl Andrzej
    Wróblewski <c...@c...pl> pisze:

    > Imho argumentacja, ze nagle, po wielu dziesiecioleciach, jezdzenie bez
    > swiatel w jasny dzien stalo sie czynnikiem powodujacym zagrozenie w ruchu
    > drogowym jest po prostu hipokryzja...
    A IMO to zwykła głupota. Uważam, że lepiej i rozsądniej jest wykluczyć
    ślepych z ruchu (odpowiednie badania) niż bezsensownie próbować ułatwiać im
    widzenie tego, co człowiek o prawidłowym wzroku widzi normalnie, bez protez
    i ułatwień.

    --
    Jotte

  • 16. Data: 2007-06-17 17:21:54
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Jotte pisze:

> [...]
    > ślepych z ruchu (odpowiednie badania) niż bezsensownie próbować ułatwiać
    > im widzenie tego, co człowiek o prawidłowym wzroku widzi normalnie, bez

    Rzadko kiedy piszesz takie mare rzeczy ...

  • 17. Data: 2007-06-17 17:23:15
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Jotte pisze:

> [...]
    > ślepych z ruchu (odpowiednie badania) niż bezsensownie próbować ułatwiać
    > im widzenie tego, co człowiek o prawidłowym wzroku widzi normalnie, bez

    Rzadko kiedy piszesz takie mądre rzeczy ...

  • 18. Data: 2007-06-17 17:28:03
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:f53ql1$4ae$1@atlantis.news.tpi.pl Johnson
    <j...@n...pl> pisze:

    > Rzadko kiedy piszesz takie mare rzeczy ...
    Nierzadko masz kiepskie komentarze.
    To, co napisałem jest słuszne i logiczne.
    Wolno ci jednak (niestety) uważać, że ślepi na drodze są OK.

    --
    Jotte

  • 19. Data: 2007-06-17 17:29:15
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:f53qni$4ae$3@atlantis.news.tpi.pl Johnson
    <j...@n...pl> pisze:

    > Rzadko kiedy piszesz takie mądre rzeczy ...
    Dziękuję, wzajemnie.

    --
    Jotte

  • 20. Data: 2007-06-17 17:31:23

> [...]