    From: Wrak Tristana <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czy to mozna traktować jako instruktaż łamania prawa?
    Date: Sun, 17 Jun 2007 16:05:21 +0200

    W odpowiedzi na pismo z niedziela, 17 czerwca 2007 15:27
    (autor Andrzej Wróblewski
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <76ede$467536cd$3eb33056$3705@news.chello.pl>):

    > Imho argumentacja, ze nagle, po wielu dziesiecioleciach, jezdzenie bez
    > swiatel w jasny dzien stalo sie czynnikiem powodujacym zagrozenie w
    > ruchu drogowym jest po prostu hipokryzja...

    Nie. Było tym czynnikiem od dawana, tylko w końcu trafił się ktoś, komu się
    udało to przeforsować w prawie. Ja jeżdżę od zawsze na światłach. Tylko, że
    to był ukłon w stronę innych. A niestety inni mi tego nie dawali....

    > Predzej czy pozniej zniosa te "swiatla w dzien". A swoja droga, to juz
    > kilka razy nie wiedzialem co sie na drodze dzieje, jak mi wyprzedzal "po
    > srodku" facet na swiatlach jadacy pod gorke. Gdyby nie swiatla, to bym
    > pewnie widzial dobrze kto i co robi, a tak to ucieczka na pobocze i ...
    > nie wiadomo co dalej, dopoki nie przejedzie.

    Mówisz, że cię w dzień oślepil światłami?

    --
    Wrak Tristana
    * Forum WO: http://forum.alrauna.org/

    napisz tu: z...@w...pl, t...@l...pl, e...@e...edu.pl,