  • 61. Data: 2007-06-18 16:49:35
    Temat: Re: Czy to mozna traktować jako instruktaż łamania prawa?
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Johnson pisze:

    > Niektórzy myślą że są "genialni" i tak jest w rzeczywistości.
    > Inni myślą że są "genialni", ale rzeczywistość jest inna.
    > No i są oczywiście tacy, którzy nie myślą że są "genialni", a w
    > rzeczywistości jednak są.
    > Na koniec są też tacy którzy nie myślą że są "genialni" i tak jest
    > rzeczywiście.

    Zapomniałem jeszcze dodać V kategorii: są tacy co nic nie myślą.

    --
    @2007 Johnson
    j...@p...com

  • 62. Data: 2007-06-18 17:10:42
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Johnson" <j...@n...pl> napisał

> [...]
    > rzeczywiście.
    > Wybierz sobie do której kategorii należysz ty, a do której ja. Tylko

    Nawet nie będę próbował. Ciebie prawie wcale nie znam,
    a co do mnie - nemo iudex in causa sua.

  • 63. Data: 2007-06-18 18:10:44
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:f556p5$59e$2@nemesis.news.tpi.pl stern <s...@n...to>
    pisze:

    > taaa,
    > ograniczmy prędkość do 20 km/h, to wtedy pół sekundy to tylko 5m
    > przejechane. Będziemy wszyscy bezpieczni.
    Nie, to nie wystarczy.
    Jeszcze ktoś Wraka skasuje cofając na parkingu pod hipermarketem...
    Trzeba ograniczyć prędkość do 0 km/h.
    Nie ma innego wyjścia. Krótko mówiąc - zakaz jazdy.

    --
    Jotte

  • 64. Data: 2007-06-18 22:58:30
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    Dnia Mon, 18 Jun 2007 18:25:56 +0200, Sebcio napisał(a):

    > No ale pewnie jest podświetlenie deski rozdzielczej :)

    U mnie jest na innych bezpiecznikach niz swiatla.

    p. m.

  • 65. Data: 2007-06-19 09:08:17
    Temat: Bardzo pomysłowy sposób. Gratuluję odwagi i rozsądku
    Od: "tymon " <t...@g...pl>

    =?ISO-8859-2?Q?_micha=B3?= <m...@g...pl> napisał(a):

    > Czy można pociągnąć do odpowiedzialności autorów tej żenującej strony?
    >
    > http://bezswiatel.ath.cx/aktualnosci.html

    A wszyscy, którzy są za tym nakazem to samolubne, ograniczone polaczki, dla
    których jak widać wysilenie mózgu i pomyślenie przekracza ich możliwości.
    Tacy ludzie nie powinni byc kierowcami, bo to właśnie przez takich 'jeżdżących
    szybkol ale bezpiecznie" jest na polskich drogach tak jak jest.
    Wsadźcie sobie jeszcze w dupe GPS, bo to na pewno zwiększy wasze
    bezpieczeństwo, jak się zgubicie po pijaku. I koniecznie policyjny kogut na
    dach - chyba nikt z was nie zaprzeczy że taki samochód lepiej widać.

  • 66. Data: 2007-06-19 15:09:36
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z wtorek, 19 czerwca 2007 11:08
    (autor tymon
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <f586e1$bji$1@inews.gazeta.pl>):

    Jaki ładny troll... Nawet wygląda na rasowego, prosto z hodowli onetu.
    Zadbany taki, pazurki ładnie zaostrzone....

    --
    Wrak Tristana
    * Forum WO: http://forum.alrauna.org/

    napisz tu: z...@w...pl, t...@l...pl, e...@e...edu.pl,