    From: "Piotr [trzykoty]" <trzykoty@_WYTNIJ_o2.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czy to jest mobbing?
    Date: Tue, 26 Feb 2008 13:18:54 +0100

    Użytkownik "Robol" <r...@w...pl> napisał\
    > brygadzistów. I właśnie chodzi o brygadzistę. Ciągle się do mnie czepia.
    > Mimo, że dobrze wie, że jestem najlepszym fachowcem w brygadzie, to ciąglę
    > słyszę, że "ciągle się opierdalam, że ja mam za dobrze" itp, itd.- co jest
    > ewidentną nieprawdą..

    Mobbing jest wtedy jak jest to (poniżanie, niesprawiedliwe oceny itd)
    długotrwałe i ma jakieś konsekwencje typu choroba, nerwica itd.

    Ale pracodawca ma również obowiązek godnego traktowania np. nie może wyzywać
    itp., nawet gdyby nie był to mobbing.

    Na wszelki wypadek nagrywałbym zwłaszcza wulgarne odzywki wobec Ciebie.
    Pytanie, co chcesz osiągnąć? Odszkodowanie, zwolnić kierownika, uspokoić
    go...?