  • Data: 2008-02-26 12:45:39
    Temat: Re: Czy to jest mobbing?
    Od: "Andy" <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

    "Robol" <r...@w...pl>
    > Mam pewien problem z jednym przełożonym w pracy, i nie wiem, coz tym
    > zrobić.

    Wiesz, nie jest to odpowiedz zgodna z duchem tej grupy, ale nie moge sie
    powstrzymac.
    Jak bylem w wojsku ( a bylo to w 83 roku, wiec fala rzadzila jednostkami)
    mialem takiego "milego" kaprala.
    Byl dwie glowy odemnie nizszy, posiadal glos anemicznej mrowki, ale to nie
    przeszkadzalo mu jezdzic na wszystkich.
    Taki typowy strup na dupie. A ze nalezal do "starych", to z nami, kotami,
    mogl sobie na wszystko pozwolic.
    Kiedys, dzieki temu czloniowi, spedzilem noc w kiblu - wykonujac z ceglowki
    prostopadloscian wielkosci pudelka zapalek.
    I tenze kapralina wpadl przed pobudka na "kontrole". Mial pecha, bo bylismy
    sami. Po tym jak wydarl znowu na mnie morde, wyladowal z pyskiem w sedesie i
    zafundowalem mu krotka nauke wstrzymywania oddechu. Po prostu nerwy nie
    wytrzymaly i bylo mi wszystko jedno. A potem mu jeszcze powiedzialem, ze jak
    sie nie odczepi to go po prostu wykoncze.
    I od tego czasu nie mialem z nim najmniejszego problemu.
    Oficjalna i legalna droga nie bylbym w stanie z ta meda nic zrobic.

    A reszta nalezy do Ciebie.

    Andy