  • 31. Data: 2013-05-14 16:18:19
    Temat: Re: Czy to jest legalne w tym dzikim kraju?
    Od: Jarek Pudelko <j...@b...ceti.pl>

    > I nie powinien się dowiedzieć.

    A dlaczego? Znajomi albo wiedza jaki on jest i go akceptuja albo nie wiedza.
    Jesli to drugie to albo go takiego zaakceptuja albo nie. Niby czemu
    pozbawiasz ich prawa wyboru? :)

    --
    jarek

  • 32. Data: 2013-05-14 16:29:11
    Od: bartekltg <b...@g...com>

    > Hello hisjusz,
    >
    > Tuesday, May 14, 2013, 3:50:03 PM, you wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Podaj podstawę prawna takiego twierdzenia!

    Wygodne by to było. Stawiamy podejrzanemu
    o terroryzm/działanie w mafii/niepłacenie podatków
    piwo, a potem możemy wyrywać paznokcie i głodzić:)

    PS. wow, super crosspost;)

  • 33. Data: 2013-05-14 17:14:13
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello bartekltg,

    Tuesday, May 14, 2013, 4:29:11 PM, you wrote:

    > Wygodne by to było. Stawiamy podejrzanemu
    > o terroryzm/działanie w mafii/niepłacenie podatków
    > piwo, a potem możemy wyrywać paznokcie i głodzić:)

    Szacunek naszych mundurowych dla prawa - upośledzony też musi
    wiedzieć, że przed władzą trzeba stać na baczność:
    http://www.gloswielkopolski.pl/artykul/892957,cbs-po
    mylilo-drzwi-skuli-uposledzonego-mezczyzne,2,id,t,sa
    .html

    Nawet główny komediant leje na prawo:
    4844,Komendant_znow_dostal_grzywne__Policja_przyznaj
    e_sie.html

    A pijaczek niech się cieszy, że to tylko gaz po oczach, bo równie
    dobrze i całkiem zgodnie z prawem mogłoby być tak:
    4971,65_latek_zmarl_podczas_policyjnej_interwencji__
    Co.html

    To są wiadomości tylko z dzisiaj.

    > PS. wow, super crosspost;)

    Nawet nie zauważyłem :(

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 34. Data: 2013-05-14 17:23:11
    Od: tá´Ź

    K wrote:

    > cos ci sie standardowo pierdoli. sam sie wsiok osmieszyl, nie mial prawa
    > wysiadac z tego samochodu.

    I co z tego, że nie miał? Może jakby go z tego powodu zabili, to też by
    było ok? :>

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 35. Data: 2013-05-14 17:25:20
    Od: tá´Ź

    K wrote:

    > mieszasz dwie rozne sytuacje. ten baran wyszedl pajacowac, ale mu nie
    > wyszlo i zrobil z siebie idiote. gdyby wysiadl wymiotowac to raczej nikt
    > by mu z kamera pod twarz nie podchodzil, tylko strzelil by krotkie
    > ujecie z tylu. o czym my w ogole rozmawiamy.

    Wyszedł, po co wyszedł, ale to czy to uprawnia do pokazywania tego bez,
    jak sądzę, zgody w TV?

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 36. Data: 2013-05-14 17:27:33
    Od: tá´Ź

    K wrote:

    > filmowana byla praca policji, a pajac sam sie do kamery pchal.

    Pracujesz w policji? Bo oni mają takie debilne wytłumaczenia. Filmowani
    są wszyscy, którzy są w kadrze, a w tym przypadku główny bohater nie miał
    nic wspólnego z policją.

    Mam nadzieję, że w końcu któryś sąd ukróci "filmowanie pracy policji", a
    tak naprawdę publiczne wyszydzanie osób popełniających drobne przecież
    wykroczenia.

    Prawdziwych przestępców się anonimizuje i chroni, a jakiś lekko najebany
    koleś staje się gwiazdą telewizji bo trochę pyskował. Czy to jest
    normalne?

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 37. Data: 2013-05-14 17:30:22
    Od: tá´Ź

    Andrzej Lawa wrote:

    > Jaki wizerunek? Głos zmieniony, twarz zasłonięta. Ochrony wizerunku
    > samochodu nie ma.

    Nigdzie nie jest powiedziane, ze "zmieniony głos i twarz zasłonięta"
    załatwia sprawę. Istotne jest to, czy osoba może być rozpoznana, czy nie.

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 38. Data: 2013-05-14 17:30:52
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2013-05-14 15:51, Użytkownik RoMan Mandziejewicz napisał:

    > Chyba dla psa - za naduzycie władzy.

    Jakiego psa ? wypowiadasz się z pozycji przestępcy ?

    > A niby jakie prawo to nakazuje? Facet wysiadł z samochodu - to nie
    > powód do linczu. Nie każdy zna na pamięć całe obowiązujące prawo. I
    > nie próbuj nawet wyskakiwać z tym, że nieznajomość itd. - psy też
    > całego obowiązującego w Polsce prawa nie znają. NIKT nie ma
    > najmniejszych szans znać całe prawo.
    > Pies też nie miał prawa trącać i kopać pijaczka. Dziwne, że tego nie
    > zauważasz.

    1. Nie został zlinczowany.
    2. Nieznajomość przepisu nie zwalnia od obowiązku jego przestrzegania.
    3. Miał, jakby mu do rewizji nóżki odpowiednio ustawiał rączkami
    to bełkotał byś o molestowaniu seksualnym. A tak bełkoczesz o czym
    innym.

    Pozdrawiam

  • 39. Data: 2013-05-14 17:34:15
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 14.05.2013 12:43, t? pisze:
    > Czy coś takiego jest w ogóle legalne? Czy TV może bezkarnie wyszydzać
    > kogo chce?

    No cóż, Dzielni Polscy Policjanci dumnie walczący z ledwie się
    poruszającym spaślakiem mogą sobie odhaczyć kolejny sukces. Ale jak coś
    się dzieje naprawdę, to się chowają po krzakach.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 40. Data: 2013-05-14 17:34:17
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 14.05.2013 15:16, hisjusz pisze:

    > Nie ma żadnych szans, nie dość że pijany to jeszcze zaatakował Policjanta.

    W którym miejscu zaatakował? Gość go kopał i zachodził od tyłu w
    niedwuznacznej pozycji i tamten tylko prosił, żeby go tak nie traktować.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek