  • 151. Data: 2013-05-18 19:09:39
    Temat: Re: Czy to jest legalne w tym dzikim kraju?
    Od: "TujChusk" <C...@w...pl>

    dyskusyjnych:kn69tn$jh2$...@n...news.atman.pl...

    >Może dlatego, że nie każdy baran lubi być przez byle kundla chędożony.

    Z tym, że byle baran ma gówno do gadania. A obelżywe wyrażanie się o policji
    świadczy właśnie o byciu "byle baranem".

  • 152. Data: 2013-05-18 21:14:58
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello TujChusk,

    Saturday, May 18, 2013, 7:09:39 PM, you wrote:

    > Z tym, że byle baran ma gówno do gadania. A obelżywe wyrażanie się o policji
    > świadczy właśnie o byciu "byle baranem".

    Za to obelżywy nick nawiązujący do premiera jest jak najbardziej w
    porządku.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 153. Data: 2013-05-20 10:03:17
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 15.05.2013 09:04, Andrzej Kubiak pisze:

    > Znaczy, ów spec słyszał, że delikwent mówi z błędami ortograficznymi?

    Tak piszą, jak gość mówi. Z jakimi ortograficznymi znów? Gość tak mówi i
    tak oni piszą.

    Dalej mówi bodajże o piniądzach i też tak piszą. To ma być zapis
    wypowiedzi gościa, a nie Poprawna W Języku Literackim Wypowiedź.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 154. Data: 2013-05-20 10:07:27
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

> [...]
    >
    > Dalej mówi bodajże o piniądzach i też tak piszą. To ma być zapis
    > wypowiedzi gościa, a nie Poprawna W Języku Literackim Wypowiedź.

    Ale jak mówi "puście" to mogliby napisać "puśćcie", tak samo jak powie
    "krul" to napiszą "król". "Piniądze" to jednak trochę coś innego. Ale ja
    truskawki cukrem ;)

    --
    Liwiusz

  • 155. Data: 2013-05-20 10:31:19
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 20.05.2013 10:07, Liwiusz pisze:
    > Ale jak mówi "puście" to mogliby napisać "puśćcie",

    A dlaczego, skoro tak mówi?

    > tak samo jak powie "krul" to napiszą "król".

    Tylko, że ó/u, ż/rz, ch/h to są zaszłości historyczne i choć podobno są
    osoby i rejony gdzie można jakoś te różnice wychwycić, to ja uważam, że
    już dawno powinny zostać zlikwidowane, ale utrzymują się na zasadzie
    tradycji i oporu konserwatystów oraz jako narzędzie gnębienia uczniów w
    szkołach.

    >"Piniądze" to jednak trochę coś innego. Ale ja
    > truskawki cukrem ;)

    Ja w ogóle od dawna już nie jestem pod władzą polonistów i uważam, że
    język jest dla człowieka, a nie człowiek dla języka.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 156. Data: 2013-05-20 10:33:39
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    > A dlaczego, skoro tak mówi?

    Dlatego, że mówi niewyraźnie, a napisy są właśnie po to, aby można było
    zrozumieć, co mówi.

    --
    Liwiusz

  • 157. Data: 2013-05-20 10:52:50
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 20.05.2013 10:33, Liwiusz pisze:

    > Dlatego, że mówi niewyraźnie, a napisy są właśnie po to, aby można było
    > zrozumieć, co mówi.

    No właśnie. I dlatego piszą tak jak mówi, a nie tak jak zaleca profesór
    Bralczyk z profesorem Miodkiem.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 158. Data: 2013-05-20 10:55:15
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    > No właśnie. I dlatego piszą tak jak mówi, a nie tak jak zaleca profesór
    > Bralczyk z profesorem Miodkiem.

    Czyli prezentują poziom Stokrotki. A teraz dowiedziałem się, że i
    Przemysława. Ale czego się spodziewać po TVNie ;)

    --
    Liwiusz

  • 159. Data: 2013-05-20 11:48:40
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2013-05-18 19:09, TujChusk pisze:
    > Z tym, że byle baran ma gówno do gadania. A obelżywe wyrażanie się o policji
    > świadczy właśnie o byciu "byle baranem".
    To nie ja zacząłem te zwierzęce metafory, więc czep się kogo innego
    panie "z nie obelżywym nickiem" :->

    Maciek

  • 160. Data: 2013-05-20 13:49:11
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 20.05.2013 10:55, Liwiusz pisze:

    > Czyli prezentują poziom Stokrotki. A teraz dowiedziałem się, że i
    > Przemysława. Ale czego się spodziewać po TVNie ;)

    Ależ oczywiście, będą układać dialogi pod ciebie

    Gostek: Spierdalaj głupi psie.

    Napisy: Przepraszam panie policjancie, czy mógłby się pan oddalić,
    bardzo byłbym zobowiązany.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek