  • Data: 2002-06-11 18:21:10
    Temat: Re: Czy ten cholerny kraj jest panstwem prawa ?!
    Od: "Neko" <n...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

    napisał

    > Prędzej przez wrost poczucia bezkarności: "co mi
    > zrobisz jak mnie złapiesz" :] Uważasz że źle się stało ?
    > Masz rację. Co w zamian ?

    Ja nie lek na cale zlo.

    Policjant niech ma swiadomosc ze jak spieprzy robote
    to beknie. Bandyta niech wie ze jak podskoczy to dostanie
    kulke (nawet w leb).

    Ale niech to bedzie bandyta a nie chlopak ktoremu
    mozna dac w dziaslo i lezy.

    Niech policjanci nie pastwia sie nad ofiara. Tylko niech
    wykonuja swoja robote profesjonalnie. Po to maja
    te swoje srodki przymusu. Niech je uzyja profesjonalnie.

    Po co nosza tonfe jak mialem okazje sie przekonac (nie raz, nie
    dwa) ze nie potrafia
    sie nia poslugiwac? No po co? A to jest potezna bron!

    Tylko o to mi chodzi. Ale zaczynam sie powtarzac.

    Neko