  • Data: 2002-06-11 20:00:25
    Temat: Re: Czy ten cholerny kraj jest panstwem prawa ?!
    Od: "Rafał \"RnR\" Strużyk" <t...@j...nie.poprawny> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 11 Jun 2002 21:48:34 +0200, "Grzegorz Lipnicki"
    <g...@p...onet.pl> wrote:

    >"choćby"?;
    >chyba "głównie broniąc się" ?

    glownie to broniac prawa w ktorym napasc na policjanta na sluzbie
    karana musi byc z wyjatkowa surowoscia a ten nie moze sie obawiac
    bronic ani siebie ani tego prawa - co za tym idzie jego "odpowiedz"
    moze byc mocna (oczywiscie w jakis tam granicach).

    ale ogolnie tak - sily uzywa sie broniac sie - np. gdy ktos Cie
    atakuje...

    > "pultam się" [?- jak dla mnie, "pultać się" - to kręcić,
    >zmieniać zdanie] , bo nie pojmuję właśnie tego, hmm...
    > przyzwolenia na spuszczanie łomotu i dawanie wycisku już zatrzymanym,
    >skutym i powalonym na ziemię.

    przeciez Oni DOSTALI WYROKI SKAZUJACE i NIKT tutaj praktycznie nie
    trwierdzi, ze w TYM przypadku powinno byc inaczej
    co to za "przyzwolenie"? dgzie Ty je widzisz?
    jedyne co ja zauwazam to fakt, ze niektorzy BARDZO staraja sie widziec
    cala sprawe czarno-bialo zapominajac, ze gdyby Ci goscie od poczatku
    zachowywali sie "jak ludzie" to calej sprawy WOGULE by nie bylo.
    --
    RnR (at) extreme (dot) eu (dot) org
    Enjoy life, Snowboard!