  • Data: 2002-06-11 19:11:18
    Temat: Re: Czy ten cholerny kraj jest panstwem prawa ?!
    Od: "Rafał \"RnR\" Strużyk" <t...@j...nie.poprawny> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 11 Jun 2002 13:59:05 +0200, "Grzegorz Lipnicki"
    <g...@p...onet.pl> wrote:

    >Sorry Wodzu, ale takie zdarzenie "powinno" kończyć się
    >raczej szybkim i sprawnym zatrzymaniem ;
    >chłopcy byli pijani i nieuzbrojeni; nic też nie słyszałem,
    >aby owi bracia byli np. mistrzami dalekowschodnich
    >sztuk walki;

    nierozumiesz
    jezeli ktos atakuje policjanta - nie wazne czym i jak to NIE MOZE
    liczyc na to, ze ten mu nie przylozy - chocby broniac sie - a ze
    wzgledu na to, ze policjant:
    1. ma przewage (bron, palka, radio)
    2. jakies tam szkolenie
    atakujacy MUSI zalozyc rowniez, ze to on bedzie bardziej poszkodowany
    - niestety - taka jest logika a jezeli ktos mysli inaczej to moze sie
    kiedys bardzo zdziwic.

    co wazniejsze tak M U S I byc - inaczej w kraju rzadzic beda dresy i
    inne bandziory - czy tego chcesz czy nie policjanci sa od pilnowania
    porzadku - raz na czas zdarzy sie jakis wypadek ale nie zmienia to
    faktu, ze w imie tego, ze Ty mozesz sobie w miare spokojnie rozmawiac
    przez komorke na ulicy Oni musza raz na czas przylozyc komus kto ich
    zaatakuje, zabic ojca 3'ki dzieci ktory zacznie do nich strzelac itp
    itd - zycie

    a ogolnie w TEJ sprawie nie wiem o co sie pultasz - wszyscy sa zgodni,
    ze bylo tak i tak - jest wyrok sadu i kropka.
    --
    RnR (at) extreme (dot) eu (dot) org
    Enjoy life, Snowboard!