  • Data: 2002-06-11 20:54:50
    Temat: Re: Czy ten cholerny kraj jest panstwem prawa ?!
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 11 Jun 2002, Neko wrote:
    [...]
    >+ > Prędzej przez wrost poczucia bezkarności: "co mi
    >+ > zrobisz jak mnie złapiesz" :] Uważasz że źle się stało ?
    >+ > Masz rację. Co w zamian ?
    >+
    >+ Ja nie lek na cale zlo.

    Miło mi :) (tj. rozumiem), ale jak to niektórzy mówią: podstawą
    jest krytyka *konstruktywna* (czyli *jakiś* pomysł).

    >+ Policjant niech ma swiadomosc ze jak spieprzy robote
    [...]
    >+ Ale niech to bedzie bandyta a nie chlopak ktoremu
    >+ mozna dac w dziaslo i lezy.

    Chciałbym podkreślic że nie zabierałem głosu w sprawie
    pt. "czy mieli go udusić i kto ile ma winy".
    Odpowiadałem *WYŁĄCZNIE* na pytanie "skąd w ludziach
    poparcie dla takich metod" - to tak dla porządku, bo
    wygląda jakbyś dyskutował *ze mną* z inną tezą ;)
    a nie chciałbym się wmieszać w główny wątek i dostać
    "w zęby" od którejś z zacięcie walczących stron ;)
    [...]
    >+ Tylko o to mi chodzi. Ale zaczynam sie powtarzac.

    Widzę :), lekko się zacietrzewiasz.

    Pozdrowienia, Gotfryd