  • Data: 2002-06-11 13:57:18
    Temat: Re: Czy ten cholerny kraj jest panstwem prawa ?!
    Od: johnkelly <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 02-06-11 13:59, Użytkownik Grzegorz Lipnicki napisał:

    > Sorry Wodzu, ale takie zdarzenie "powinno" kończyć się
    > raczej szybkim i sprawnym zatrzymaniem ;
    > chłopcy byli pijani i nieuzbrojeni; nic też nie słyszałem,
    > aby owi bracia byli np. mistrzami dalekowschodnich
    > sztuk walki;

    Nie uzbrojeni? To z czego pili? Po czym poznac, ze ktos jest
    nieuzbrojony? Jak sie przezyje interwencje to znaczy, ze dres nie byl
    uzbrojony, tak? Czy moze po tatuazu na czole? Nie byli mistrzami sztuk
    walki? A musieli? Byli pijani i to wystarczy by ich palowanie srednio
    ruszalo. Poza tym po czym poznac, ze ktos nie cwiczy sztuk walki? Tez po
    tatuazu na czole? ;>

    --
    Maciej 'John Kelly' Rozalski gg:1716136 mailto:j...@w...pl
    MG++ SG+ SD+ K p+ Z H-- D+ k- f SC++ T++ CP2020 L5K M:W W:M