  • Data: 2002-06-11 13:02:28
    Temat: Re: Czy ten cholerny kraj jest panstwem prawa ?!
    Od: "Neko" <n...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jarosław Marciniak" <j...@p...onet.pl> napisał

    > i nie wierze i nikt mi nie wmówi żebyło tak jak twierdzisz że przyjechali
    > nastawieniem zeby ich zabic to nie grupa ochroniarska tylko patrol policji
    > Chłopaki zaczeli sie stawiać i atakować policję.....

    Oczywiscie..
    Chuligani uzyli broni masowej zaglady. Mieli walizeczke atomowa, bakterie
    waglika i tuzin zatrutych żab w celu dokonania dramatycznej
    destrukcji, niczego nieswiadomych, biednych policjantow.

    > (apropo ostatnio w
    > kafejce zatrzelili 2 gliniarzy, jeszcze wczesniej jednego na służbie przy
    > Tirze)

    A jaki to ma zwiazek ?

    > a oni przyjechali i nie wiedzieli na kogo trafią co Ci goście mieli
    > pod kurtka a moze Filipek albo ten drugi mieli nóż, pistolet, gaz???

    Przeciez napisalem, ze mieli tuzin zatrutych żab. Wspominalem o zdechlej
    myszy nafaszerowanej C-4 ?

    > Pijany,
    > agresywny rzuca się na policjanta... co ma zrobić ???

    OBEZWLADNIC. Tylko tyle. Albo AZ tyle.

    > "Oklepali" jak to ktoś tu powiedział ich policjanci a że przez przypadek
    > jeden z nich został uduszony w momencie jak lezał na ziemi na klatce
    > piersiowej pewnie po to zeby mu skuc rece stylu bo byl agresywny( inaczej
    > sie tego nie robi) trudno zdarza sie...

    Zadziwiajace. Zdarza sie. Po prostu zdarza sie. Facet zostal uduszony.
    Zdarza sie. A wczoraj zastrzelilem staruszke - przez przypadek. Zdarza sie.

    > Pzdr dla normalnie myślących

    Ja tez pozdrawiam normalnie myslacych oraz Jaroslawa Marciniaka :)

    Neko