  • Data: 2002-06-11 12:56:07
    Temat: Re: Czy ten cholerny kraj jest panstwem prawa ?!
    Od: "Neko" <n...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Uzytkownik "Rafał "RnR" Strużyk" <t...@j...nie.poprawny> napisal

    > tak jak napisales nie znasz sprawy - dlaczego nie mozesz uznac, ze
    > niezawisly sad uznajac spowodowanie smierci za nieumyslne czynil to na
    > podstawie wiedzy ktorej Ty jak sam przyznajesz nie posiadasz?

    Czytaj ze zrozumieniem. Napisalem: "nie znam bardzo dobrze sprawy".
    Bardzo dobrze sprawe znaja: poszkodowani, sad, prawnicy.

    Ja znam sprawe "dobrze". Pewna wiedze posiadam, ale nie taka jak
    np. sad. Co nie zmienia faktu ze dokonano zabojstwa, a Ty nazywaj
    to sobie jak chcesz.

    > dokaldniej: ile jeszcze postow beda musieli napisac inni zebys
    > wreszcie przestal mowic zabojstwo, morderstwo itp itd
    > litosci ...

    Ile? 1 702 621 postow? Dasz rade? :)

    Neko