  • Data: 2002-06-11 13:50:01
    Temat: Re: Czy ten cholerny kraj jest panstwem prawa ?!
    Od: "Ryswit" <r...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jarosław Marciniak" <j...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:ae4q0u$4fe$1@news.onet.pl...
    > 1) sytuacja w Moskwie zamieszki policjant pomiędzy 50 kibolami niszczącymi
    > wszystko w koło i co ??? Nawet nikt nie próbuje go atakować a jak jeden
    > odważny sie zdarzył to sprawa była szybko rozwiązana pała w ruch i spokój
    > 2) sytuacja niemal identyczna w Koreii
    Z tego co mi wiadomo równiez w USA nawet za oplucie policjanta mozna trafić
    za kratki...i tak ma być
    To jedyny sposób żeby wymusić na bandytach strach przed policjantem
    Nie wierzę w to że ten biedny chłopak stał grzecznie i czekał aż go
    policjant skuje i zawiezie do izby wytrzeźwień lub sądu żeby go skazano za
    zakłocanie spokoju innym, gdyby tak było żyłby do dzisiaj.A mogłoby się tak
    zdarzyć gdyby wiedział ,że jeśli podniesie rękę na interweniującego
    policjanta to spotka go szybka i słuszna kara. Tym razem za wysoka , ale w
    ferworze walki ,bo jak sądzę taka się odbyła ,ryzyko biorą na siebie wszyscy
    którzy w niej uczestniczą i podejmują wyzwanie.
    RyszardW45