    From: "MarlonB" <z...@w...kon>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czy takie praktyki sa legalne?
    Date: Tue, 13 Mar 2012 11:14:26 +0100

    wiadomości news:4f5de878$1@news.home.net.pl...

    > No beton...
    >
    > Bogaci mieli wybór.
    >
    > Biedota - nie.

    Nadal nie widzę problemu. Mówisz, że był wybór - czyli można się stać
    bogatym, tak czy nie? Bo w "dzikim kapitaliźmie" nie ma problemu, aby przy
    odrobinie pracy stać sie bogatym (inna sprawa, że nigdzie nie ma prawdziwego
    kapitalizmu...). Ty chyba wierzysz, że wszyscy są równi i równie mądrzy i
    równie pracowici. Ja nie wierze i akceptuje fakt, że głupi i leniwy jak nie
    dostanie od państwa, to nie dostanie od nikogo. Ty byś co chciał? Dać mu z
    własnej kieszeni? Droga wolna, ale mnie do tego nie zmuszaj.

    Biedota nie ma wyboru - tak jak i teraz, mimo, że dostaje socjal. Teraz też
    mamy biedę plus całą rzeszę symulantów co CHCĄ być biedni! Co ty na to?

    > [ciach]

    > Masz jakieś problemy z czytaniem, pamięcią czy może po prostu jesteś
    > zakłamany? Doskonale wiem, co to kapitalizm. Ty nie rozumiesz skutków
    > jego "najczystszej" odmiany.

    Oświeć mnie. Serio. Zmienie zdanie i przyznam Ci rację, przedstaw chociaż
    namiastkę logicznego myślenia.

    Osobiście nie wyobrażam sobie, jak w "najczystrzej" formie kapitalizmu można
    np. głodować?

    > Najwyraźniej za słabyś by choćby zacząć pojmować, w co ja wierzę.
    >
    > Wyraźnie (przynajmniej dla inteligentnych ludzi) pisałem o szukaniu
    > "złotego środka".

    > Nie, nie wierzę. Naucz się łaskawie czytać.

    > Własne czy nie własne - nie istotne. Po prostu przyciąga oszołomów
    > którym się wydaje, że nieograniczony "dziki" kapitalizm jest receptą na
    > sukces i dobrobyt dla wszystkich.

    Rozumiem, że teraz jest świetnie? W USA jest świetnie? W Szwecji - wybornie?

    PS:
    Jestem w stanie zaakceptować brak wiedzy, a nawet stanowczy ton, ale braku
    kultury jest mi ciężko. Chcesz dyskusji, czy tak tylko obśmianie czegoś co
    nie jesteś w stanie pojąć?

    PS2:
    Tak, olałem swój własny EOT.

    Pozdro.