  • Data: 2012-03-13 11:36:30
    Temat: Re: Czy takie praktyki sa legalne?
    Od: "Ajgor" <n...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości news:4f5f2224$1@news.home.net.pl...

    > Tak, wiem. I nadal moja odpowiedź będzie dokładnie taka sama - nie musi
    > to być etat, zwłaszcza pełny.
    >
    > [ciach]

    Podstawy ekonomii przychodza ludziom bardzo prosto. Nie tylko tym po
    studiach. Ekonomia jest bardzo logiczna.
    Ale nie ta Twoja. Twoja jest z innego wymiaru czasoprzestrzeni, i nijak sie
    ma do rzeczywistosci.

    > Co jest

    Absolutnie WSZYSTKO. Tylko trzeba miec umysl, zeby to zrozumiec.

    Serio, fascynuje mnie sposób myślenia

    A mnie na przyklad nie fascynują twoje fascynacje. Idz se bredzic gdzie
    chcesz.