  • Data: 2012-03-13 10:32:04
    Temat: Re: Czy takie praktyki sa legalne?
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 13.03.2012 11:22, MarlonB pisze:

    > Spokojnie, to tylko przykład. Wiesz, możesz podstawić sobie za tego
    > sprzątacza kogo chcesz :)

    Tak, wiem. I nadal moja odpowiedź będzie dokładnie taka sama - nie musi
    to być etat, zwłaszcza pełny.

    [ciach]

    > Dziwi mnie, że podstawy ekonomi przychodzą ludziom tak trudno. Co jest
    > nielogicznego w tym co napisałem? Serio, fascynuje mnie sposób myślenia
    > osób, które nie rozumieją tak prostego języka?

    Musisz być zatem zafascynowany sobą.

    Piszę wyraźnie: płaca minimalna dotyczy ETATU. Etat to nie jedyna forma
    uzyskiwania wykonania jakiegoś zadania za pieniądze. Masz niepełne
    etaty, zlecenia, umowy o dzieło oraz np. zamówienie usługi w firmie
    zewnętrznej.

    Czego w powyższym nie rozumiesz?