  • 51. Data: 2021-08-17 12:41:53
    Temat: Re: Czy spalenie kościoła (razy 5 w Kanadzie) to "hate crime"?
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Lepiej:
    Krok 1: całkowity rozdział pedalstwa od społeczeństwa
    Krok 2: delegalizacja homoseksualizmu

    Powrotu do hetero życzę.

    -----

  • 52. Data: 2021-08-17 13:00:44
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Tue, 17 Aug 2021 12:41:53 +0200, ąćęłńóśźż napisał(a):

    > Lepiej:
    > Krok 1: całkowity rozdział pedalstwa od społeczeństwa
    > Krok 2: delegalizacja homoseksualizmu
    >
    > Powrotu do hetero życzę.
    >
    > -----

    W pale się nie mieści jak można być tak głupim jak ącki... Nie dość że
    pisze na górze, nie zamieszcza wrotki to jeszcze ma bezdennie głupie
    pomysły na współżycie społeczne. Ty, ącki, ci się wydaje że homosie to
    sami swój los wybierają? Pytanie retoryczne, daruj se odpowiedź.
    --
    Jacek
    -I hate haters-

  • 53. Data: 2021-08-17 16:01:59
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 17.08.2021 o 12:41, ąćęłńóśźż pisze:
    > Lepiej:
    > Krok 1: całkowity rozdział pedalstwa od społeczeństwa
    > Krok 2: delegalizacja homoseksualizmu
    >
    > Powrotu do hetero życzę.
    >

    > -----

    A ktoś ci broni jechać do Afganistanu?
    Przecież tam będziesz miał lepiej.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 54. Data: 2021-08-17 16:18:01
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 17.08.2021 o 12:41, ąćęłńóśźż pisze:
    > Krok 2: delegalizacja homoseksualizmu

    Homoseksualizmu nie trzeba delegalizować, tylko powiedzieć sobie
    otwarcie, że nie jest to normalność i tyle. W społeczeństwie żyje cała
    masa ludzi nie do końca mających poglądy zgodne ze "standardami", ale
    dokąd to nikomu szkody nie wyrządza, to ich sprawa. Jeśli dwóch
    dorosłych facetów uważa, ze bedzie im razem dobrze, to ich sprawa. Dokąd
    nie będą przymuszać do uznania tej sytuacji na standard, albo domagać
    się dostarczenia im dziecka do wychowania, to nikt nie powinien
    protestować. To sprawa tych ludzi.

    --
    Robert Tomasik

  • 55. Data: 2021-08-17 17:22:37
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Tue, 17 Aug 2021 16:18:01 +0200, Robert Tomasik napisał(a):

    > Dokąd
    > nie będą przymuszać do uznania tej sytuacji na standard, albo domagać
    > się dostarczenia im dziecka do wychowania, to nikt nie powinien
    > protestować.

    Jesteś kryptohomofobem. Przecież nikt z nich tego się nie domaga.
    --
    Jacek
    -I hate haters-

  • 56. Data: 2021-08-17 17:49:02
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu wtorek-17-sierpnia-2021 o 17:22, Jacek Maciejewski pisze:
    > Przecież nikt z nich tego się nie domaga.

    Przecież nikt dwóm chłopom nie zabrania razem żyć.

    Opór jest i słuszny przed ich uzewnętrznianiem się jako "męczennicy",
    propagowaniem eksperymentów seksualnych wśród dzieci i domaganiem się
    przywilejów małżeńskich.

  • 57. Data: 2021-08-17 18:03:08
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 17 Aug 2021 17:49:02 +0200, _Master_ wrote:

> [...]
    >
    > Opór jest i słuszny przed ich uzewnętrznianiem się jako "męczennicy",
    > propagowaniem eksperymentów seksualnych wśród dzieci i domaganiem się

    Czy taki opor jest przed tym przywilejem ... pomijajac kwestie
    ideoligiczne, to w zasadzie nikomu nie przeszkadza.
    Nie jest tez jakos istotne - pomijajac sprawy spadkowe i podatkowe.

    Ale kolejnym krokiem bedzie adopcja dzieci :-)

    J.

  • 58. Data: 2021-08-17 19:23:14
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Ktoś inny za nich pedalski los im wybiera: w młodości są ofiarami starych homosiów
    wypatrujących ofiar.

    -----

  • 59. Data: 2021-08-17 19:26:51
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Tue, 17 Aug 2021 18:03:08 +0200, J.F napisał(a):

    > Ale kolejnym krokiem bedzie adopcja dzieci :-)

    Miałem tu okazję już powiedzieć i powtórzę: Gdybym miał zdechnąć za
    młodu i musiałbym powierzyć wychowywanie swoich dzieci jakimś obcym, to
    wolałbym aby to była ateistyczna para homo aniżeli typowa rodzina
    katolicka.
    --
    Jacek
    -I hate haters-

  • 60. Data: 2021-08-17 19:36:37
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Tue, 17 Aug 2021 19:23:14 +0200, ąćęłńóśźż napisał(a):

    > Ktoś inny za nich pedalski los im wybiera: w młodości są ofiarami starych homosiów
    wypatrujących ofiar.

    > -----

    Widać żeś kompletnym nieukiem i nigdy słowa z żadnym homo nie
    zamieniłeś. Nie przeczytałeś żadnej beletrystyki na ten temat, nie znasz
    żadnych badań socjologicznych. Mylisz pedofilię z homoseksualizmem.
    Żyjesz w świecie swojej chorej wyobraźni. Zapewne masz już dzieci. Być
    może córkę. Wiesz że ma ona 10% szansy na to byś ją molestował
    seksualnie, potencjalny dziesięcioprocentowy pedofilu? Wiesz że twoje
    dziecko, każde, ma 5% szansy na to że będzie miało zaburzenia tożsamości
    seksualnej?
    --
    Jacek
    -I hate haters-