    From: witek <w...@g...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czy sklep ma obowiazek zwrocic pieniadze na towar?
    Date: Tue, 23 Mar 2010 10:31:06 -0500

    krys wrote:

    > Wiesz co, ja tam mam na żywo konkurencje i stałych, wiernych klientów.

    Oczywiscie, ze liczba klientow nie spada do zera. Zawsze ktoś zostanie
    komu sie nie chce szukac innych ofert. Pytanie tylko czy zostanie
    wystarczajaco duzo, zebys sie utrzymac.

    > Akurat ja się przywiazuje do dobrego. Nie szukam nowych wrażeń. Od lat
    > kupuję buty u tych samych sprzedawców. Nie musze wnikać, czy mogę oddać buty
    > - umawiam się ewentualnie, jesli kupuję dla dziecka, które być ze mną nie
    > może. Jeszcze mi sie nie zdarzyło, żeby był jakiś problem.

    Czyli mozesz oddac.
    A jakbys nie mogla oddac i zdarzylo ci sie , ze jednak buty nietrafione,
    to dalej bys twardo tam chodzila, czy jednak poszla gdzie indziej?

    > Wiesz, tak to kiedyś może bedzie, jak będziemy mieć walutę o konkretnej sile
    > nabywczej i 80% mniej upierdliwości dla przedsiebiorcy ze strony państwa.
    > Póki co mało kogo stac na fanaberie nabycia dwóch par butów na raz ;-)

    Stać i to wielu, tylko, ze w innym swiecie zyjesz.

    > A na razie staram się nie robic bliźniemu, co mnie niemiłe.
    >
    > Wyobraź sobie, że coś sprzedajesz. Masz konkretne koszty, konkretne
    > zobowiązania, wiesz, że musisz swojego produktu sprzedac konkretną ilość,
    > żeby po prostu na to wszystko zarobić. I juz się cieszysz, bo sie udało, a
    > tu nagle przychodzi połowa klientów, i twierdzi, że się "rozmyślili", bo
    > tak. Już widzę Twoją radość;-).
    > J.

    wez pod uwage to, ze połowa przyjdzie, połowa nie przyjdzie, ale za to
    sprzedaz bedzie wieksza.
    Wszystko jest kwestia kalkulacji, co sie bardziej opłaca,