  • Data: 2010-03-23 18:06:27
    Temat: Re: Odp: Czy sklep ma obowiazek zwrocic pieniadze na towar?
    Od: "Massai" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    witek wrote:

    > Oczywiscie, ze nie zbankrutowałem.
    > Po pierwsze mam większy zysk, po za tym na pół ceny tez można zarobić.

    Zależy na czym.

    Np. marże na sprzęcie komputerowym - 3-5 procent. W porywach, na
    duperelach do 50 pln - 20-30%.
    Ale generalnie maks 5%.

    Marże na RTV i AGD dość łatwo sobie policzyć porównując ceny marketów z
    cenami sklepów netowych.

    Są wyraźne różnice, ale zazwyczaj sięgają około 20 procent. Tylko w
    ekstremalnych przypadkach 30-40%. czli to plus marża sklepu netowego, z
    10%, wyjdzie razem około 30%, maks 40% marzy marketu.
    Sprzedanie tego towaru za pół ceny - sprawia że jesteś w plecy.

    Zastanów się tylko jako klient - kto za to zapłaci? Sądzisz że sklep
    wyciągnie pieniądze z jakiegoś garnka ze skarbem?

    Normalne - ceny pójdą ciut w górę.

    --
    Pozdro
    Massai