  • Data: 2010-03-23 14:19:57
    Temat: Re: Czy sklep ma obowiazek zwrocic pieniadze na towar?
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    krys wrote:

    > Nie masz racji. Ale masz prawo do własnego zdania.
    >
    > Jeśli jestem klientem dowolnego przedsiębiorcy i jestem zadowolona z jego
    > usług/oferowanego towaru, to dlaczego miałabym "sobie pójść"?

    Bo obok z konkurencji będziesz jeszcze bardziej zadowolona.
    Jak dyskutujemy o butach...

    Masz dwa sklepy z takim samym towarem.
    W jednym po kupieniu klamka zapadła, w drugim buty możesz oddać.

    Będziesz twardo obstawać przy starym, czy pójdziesz sprawdzić co nowy
    oferuje?
    I "ten nowy" będzie jeszcze w stanie obniżyć ceny, bo zapewne niejeden
    klient kupi dwie pary, zeby sie przekonać które lepsze, bo przecież
    zawsze może oddać, a potem dojdzie do wniosku, że w sumie obie są ładne
    i nie odda żadnych.
    Inaczej trzy razy sie bedziesz zastanawiac i w efekcie nie kupisz nic.
    Tak juz to ludzie mają skonstruowane, szczególnie ta babska część. :)