  • 111. Data: 2010-04-22 08:36:26
    Temat: Re: Czy sędzia tak może
    Od: KRZYZAK <k...@k...pl>

    Dnia Thu, 22 Apr 2010 10:29:37 +0200, Przemysław Adam Śmiejek napisał(a):

    > Ustalamy zasady, ustalamy, że
    > nasze współżycie ma nie prowadzić do prokreacji, a kobieta mnie
    > oszukuje. I co?

    Wykastruj sie. Nie istnieje 100% skuteczna metoda antykoncepcji.

    --
    usenet jest dla mieczakow
    (irc.freenode.net)

  • 112. Data: 2010-04-22 08:39:15
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    KRZYZAK napisał(a):

    > No jak to czemu? Przeciez chcesz miec pewnosc, ze nie bedziesz ojcem.
    > Zdecyduj sie...

    Mamy XXI w. Co za tym idzie współżycie nie jest wymagane do bycia ojcem
    ;)

    j.

    --
    bing jest fajny ale nie widać z niego do Apteki na Solnym...

  • 113. Data: 2010-04-22 08:41:21
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    KRZYZAK pisze:

    > Inna sprawa jak sie zrobi dziecko tej niewlasciwej dziewczynie. Ale jak sie
    > nie wlozylo wysilku w poszukanie tej wlasciwej, to trzeba placic gapowe.

    Tu też kij może mieć dwa końce - niewłaściwa dziewczyna może być
    tylko pozornie niewłaściwą, a ukochana idealna po kilku latach może się
    zupełnie zmienić, zwłaszcza po ślubie ;)

    --
    Liwiusz

  • 114. Data: 2010-04-22 08:41:35
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    KRZYZAK napisał(a):

    > Wykastruj sie. Nie istnieje 100% skuteczna metoda antykoncepcji.

    Rozważana jest szczególna sytuacja w której kobieta z premedytacją
    antykoncepcji nie stosuje ale partnera zapewnia, że stosuje bo chce,
    mimo braku zgody partnera począć z nim dziecko.

    j.

    --
    bing jest fajny ale nie widać z niego do Apteki na Solnym...

  • 115. Data: 2010-04-22 08:44:22
    Od: KRZYZAK <k...@k...pl>

    Dnia 22 Apr 2010 10:39:15 +0200, januszek napisał(a):

    > Mamy XXI w. Co za tym idzie współżycie nie jest wymagane do bycia ojcem
    > ;)

    Ale to moze mnozyc mozliwosci ojcostwa. Np. ojciec od pipety. Wykapany
    tatus ;>>>

    --
    usenet jest dla mieczakow
    (irc.freenode.net)

  • 116. Data: 2010-04-22 08:45:03
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "januszek" <j...@p...irc.pl> napisał w wiadomości grup
    .com...

    > Mamy XXI w. Co za tym idzie współżycie nie jest wymagane do bycia ojcem
    > ;)

    ale nadal jego brak, wymagany jest do tego, aby miec 100% pewnosc :)

  • 117. Data: 2010-04-22 08:48:53
    Od: RadoslawF <r...@w...pl>

    Dnia 2010-04-22 10:41, Użytkownik januszek napisał:

    > Rozważana jest szczególna sytuacja w której kobieta z premedytacją
    > antykoncepcji nie stosuje ale partnera zapewnia, że stosuje bo chce,
    > mimo braku zgody partnera począć z nim dziecko.

    Jak ma zamiar przelecieć każdą lancpudrę a jego umiejętności doboru
    partnerek są podobne do jego jego dyskusji prowadzonych w usenecie to
    też polecał bym mu kastrację.

    Jak z premedytacją zagadam kierowcę w czasie jazdy i spowoduje
    wypadek to kierowca będzie sądzony za jego spowodowanie.
    Nie miał obowiązku prowadzić tej rozmowy tak jak nie ma
    obowiązku współżycia z kobietami.

    Pozdrawiam

  • 118. Data: 2010-04-22 08:54:35
    Od: KRZYZAK <k...@k...pl>

    Dnia 22 Apr 2010 10:41:35 +0200, januszek napisał(a):

    > Rozważana jest szczególna sytuacja w której kobieta z premedytacją
    > antykoncepcji nie stosuje ale partnera zapewnia, że stosuje bo chce,
    > mimo braku zgody partnera począć z nim dziecko.

    A ktos broni partnerowi stosowac antykoncepcje?
    Zawsze trzeba dopuszczac mozliwosc ciazy. Nie ma metody skutecznej w 100%.
    Zrzucanie zadania na kobiete jest bardzo wygodne. I mocno egoistyczne.
    A moze niech mezczyzna zre hormony przez kilka lat? Niech tez poniesie
    ryzyko zakrzepicy, rozpieprzenia watroby i nadcisnienia?

    --
    usenet jest dla mieczakow
    (irc.freenode.net)

  • 119. Data: 2010-04-22 08:57:34
    Od: KRZYZAK <k...@k...pl>

    Dnia Thu, 22 Apr 2010 10:41:21 +0200, Liwiusz napisał(a):

    > Tu też kij może mieć dwa końce - niewłaściwa dziewczyna może być
    > tylko pozornie niewłaściwą, a ukochana idealna po kilku latach może się
    > zupełnie zmienić, zwłaszcza po ślubie ;)

    Takie zycie.
    Chociaz polemizowalbym z ta zmiana. To raczej odkrycie kart;>

    --
    usenet jest dla mieczakow
    (irc.freenode.net)

  • 120. Data: 2010-04-22 09:31:25
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    szerszen napisał(a):

    > ale nadal jego brak, wymagany jest do tego, aby miec 100% pewnosc :)

    Nie szafuj tymi 100% pewności bo literatura medyczna zna np takie
    przypadki: http://www.sfora.pl/Zaszla-w-ciaze-po-seksie-oralnym
    -a16720
    ;)

    j.

    --
    bing jest fajny ale nie widać z niego do Apteki na Solnym...