    From: "Tomek" <k...@v...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czy radiowóz może przekroczyć dozwoloną prędkość ?
    Date: 27 Jul 2004 01:10:11 +0200

    > Wiem, że to zła praktyka, ale te sygnały tak wyją, że głowa boli. Kilka
    > kilometrów, to nie ma sprawy, ale jak czasem przyjdzie przejechać
    > kilkadziesiąt?

    Szanowny panie. Chrzanienie o bólu głowy jest całkowicie nie na miejscu. Jakby
    iść tym tokiem rozumowania to orkiestra w filharmonii też może nie grać bo to
    szkodliwe dla słuchu. Ciekawe jakby brzmiała pana odpowiedz na temat " kupiłem
    bilet do filharmonii. Ale orkiestra nie grała. Czy mam prawo rządać zwrotu
    pieniędzy za bilet." Też by pan napisał że tam gdzie grają jest tak głośno że
    głowa boli. Nie zostaje się policjantem z łapanki. To wolny wybór każdego kto
    tam pracuje. A jeśli niedogodnością ma być jazda na sygnale to można się
    zwolnić z roboty i poszukać mniej hałaśliwej. Tomek