eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy prezes fundacji może JEDNOSTRONNIE wycofać rezygnację? [Owsiak i pięciodniowa rezygnacja] › Re: Czy prezes fundacji może JEDNOSTRONNIE wycofać rezygnację? [Owsiak i pięciodniowa rezygnacja]
    From: "A. Filip" <a...@p...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czy prezes fundacji może JEDNOSTRONNIE wycofać rezygnację? [Owsiak i
    pięciodniowa rezygnacja]
    Date: Sat, 19 Jan 2019 22:22:46 +0100 (CET)

    Sonn <x...@p...onet.pl> pisze:
> [...]
    0334,jurek-owsiak-wraca-do-bycia-prezesem-fundacji-w
    osp-wyglosil.html

    > Boli cię, co miłośniku prawackich faszystów?

    Jak rozumiem ty jesteś dumnym stalinowskim antyfaszystą?

    A co ma mnie boleć _jeśli_ Owsiak udowodnił że to _dosłownie_ jego fundacja?
    Całą sprawa (z punktu widzenia news:pl.soc.PRAWO ) sprowadza się do tego czy
    Owsiakowi "zechciało się" zachować legalistyczne pozory, czy nawet tym się
    nie przejmował.

    Ja zakładam że Owsiak złożył rezygnacje "na papierze" ale nawet nie jestem
    pewny czy za słowami Owsiaka o rezygnacji poszły (prawnie znaczące)
    czyny. Przecież możemy jeszcze usłyszeć wyjaśnienie że to była od
    początku tylko "mowa (prawna) trawa, bez papieru gruntu".

    --
    A. Filip