  • 21. Data: 2005-06-11 17:28:02
    Temat: Re: Czy pracownik powinien zareagować na przestępstwo pracodawcy
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Tomek" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:30ca.000009cf.42aaf655@newsgate.onet.pl...

    > Margines społeczny nawet bardzo duży to nie norma.

    Rzecz w tym, że u nas ten margines jest strasznie duży. Przynajmniej na
    prowincji.

    > Jako władza nie ale jako przyjaciele którzy nas zawiedli. Jeśli Twoja
    teoria
    > byłaby słuszna to powinniśmy z mlekiem matki wysysać przynajmiej
    niechęć do
    > nich. Zauważ że dzisiejsza Polska wygląda tak ja widać za oknem a nie
    lepiej nie
    > z winy Niemców i Rosjan. To sojusznicy w 39 nas zdradzili bo nie
    chciało im się
    > umierać za Gdańsk. Cała reszta to konsekwencje tamtych posunięć.
    Należy do nich
    > równiez lista kabli opublikowana w Internecie. Tomek

    Wiesz, równie dobrze możesz doszukiwać się winy w naszych praprzodkach,
    co tak niefortunnie się osiedlili w ten sposób, że co raz ktoś by chciał
    nam dokopać. Ja bym tam sojuszników jakoś bardzo nie winił. Oni robili
    to, co uważali za słuszne z ich punktu widzenia. Ja bym zresztą nie miał
    naszemu rządowi wcale za złe, jakby podobnie postępował. Bo prawda jest
    tak, że jak przyjdzie co do czego, to najlepiej jest liczyć na samego
    siebie. Stosunkowo najmniejsza szansa doznania zawodu.

  • 22. Data: 2005-06-11 19:40:15
    Od: "Tomek" <l...@N...gazeta.pl>

> [...]
    > tak, że jak przyjdzie co do czego, to najlepiej jest liczyć na samego
    > siebie. Stosunkowo najmniejsza szansa doznania zawodu.

    To teraz mi wytłumacz taka kwestie. Jest sobie człowiek. Pracuje w niewielkiej
    firmie. Sam pisze że właściciel to ludzki pan. Zupełnie przypadkowo dowiedział
    sie że ten ludzko pan kogoś rżnie na kasę. Może US, może ZUS. A moze daje
    wziatkowe w magistracie żeby mieć zamówienia. I pojawia sie u niego (
    pracownika ) problem natury moralnej. Podpierdolić go czy nie. Nastawiony jest
    na zakapowanie i tłumaczy sobie to tak. Jeśli się ludzki pan wkopie to policja
    pierwsze co zrobi to zacznie go ( pracownika) przesłuchiwać na okoliczność. I
    co on wtedy biedny zrobi. Przecież wiedział coś czego nie powinien wiedzieć i
    do czego nie miał dostępu. I oczywiśćie w takiej sytuacji jak powie to go
    wsadzą na 50 lat. Ale jak go teraz zakapuje to będzie czysty bo zrobił dobrą
    robotę. Nie bierze pod uwagę że jak zakapuje to ludzkiego pana zamkną. Firma
    będzie nieczynna. 30 osób z nim włącznie bedzie musiało przejść na diete
    ekologiczną. Jakbym wiedział co to za firma to bym powiedział o tym innym
    pracownikom. Spuścili by mu bańki i byłoby jednego kabla mniej. A może chodzić
    o coś zupełnie innego. I pytający szuka informacji co się stanie jak
    podkabluje bo ma np. ochote na otworzenie takiego samego interesu i dawanie
    wziątkowego. Tylko nie wie czy w takiej sytuacji sie nie wyda że to on
    kablował. Ale bez względu na sytuację do zdarzenia pasuje taki opis. Skorpion
    prosi żabę żeby go przeprawiła na grzbiecie na drugą stronę rzeki. Żaba mówi
    mu że nie bo na pewno na środku przeprawy ją zabije. Skorpion na to że
    przecież wtedy zabije i siebie bo nie potrafi pływać. Żaba dała się przekonać.
    Na środku rzeki skorpion wbija w żabę kolec. Na ciche pytanie umierającej żaby
    "dlaczego" odpowiada " bo mam taki charakter". Pasuje do pytającego jak ulał.
    Tomek

  • 23. Data: 2005-06-12 13:48:48
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Tomek" <l...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    Tomku! Zapominasz przy tym wszystkim, że pracodawca popełnia
    przestępstwo. My nie chcemy na niego donosić, ze jest głupi i ma wszy,
    ale ze popełnia przestępstwo.

  • 24. Data: 2005-06-12 13:57:02
    Od: "vertret" <vertret@@@op.pl>

> [...]
    > Nie bierze pod uwagę że jak zakapuje to ludzkiego pana zamkną.Firma
    > będzie nieczynna. 30 osób z nim włącznie bedzie musiało przejść na diete

    To chyba "moralność Kalego" się nazywa.
    Kraść można pod warunkiem, że ty na tym bezpośrednio nie stracisz?

    vertret

  • 25. Data: 2005-06-12 19:47:57
    Od: "Tomek" <k...@o...pl>

> [...]
    >
    > Tomku! Zapominasz przy tym wszystkim, że pracodawca popełnia
    > przestępstwo. My nie chcemy na niego donosić, ze jest głupi i ma wszy,

    Jacy my. Pewien premier chwalił się w tv że ma pistolet, zezwolenia nie miał.
    Pan Kaczmarek nosi zegarki podróby drogich firm. Powiedział o tym nie kto inny a
    marszałek Borowski. Dlaczego na nich nie doniesiesz. Przeciez popełniaja
    przestępstwo. Tomek

  • 26. Data: 2005-06-12 19:51:57
    Od: "Tomek" <k...@o...pl>

    > Użytkownik "Tomek" <l...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    >
    > To chyba "moralność Kalego" się nazywa.
    > Kraść można pod warunkiem, że ty na tym bezpośrednio nie stracisz?
    >

    > vertret

    Złodziej jak ucieka to krzyczy 'łapać złodzieja'. Zawsze oddałeś co pożyczyłeś.
    Nigdy nie jechałeś tramwajem bez biletu, nie miałeś kradzionych programów. Po co
    te umoralniające gadki. Jest taka posłanka. Jaka była mądra. W tv to było
    uosobienie cnót. A jak pouczała. I złapali ją kilka dni temu jak po kielichu
    spowodowała kolizję. Teraz juz nie jest taka wygadana. Tomek

  • 27. Data: 2005-06-12 20:06:19
    Od: Przemyslaw 'Pshemekan' Plaskowicki <p...@p...name>

    Dnia 12/06/2005 21:47, Tomek wrote :

> [...]
    > marszałek Borowski. Dlaczego na nich nie doniesiesz. Przeciez popełniaja

    Od kiedy to posiadanie podróbek jest przestępstwem?

    --
    Przemyslaw 'Pshemekan' Plaskowicki
    When I was ten, I read fairy tales in secret and would have been ashamed

  • 28. Data: 2005-06-12 20:06:56
    Od: "vertret" <vertret@@@op.pl>

> [...]
    kielichu
    > spowodowała kolizję. Teraz juz nie jest taka wygadana.

    Czy mam rozumiec, ze nie bedziesz mial do mnie pretensji jak ci coś skubne z
    domu, bo przecież tobie też się trafiła jazda bez biletu?

    vertret

  • 29. Data: 2005-06-12 20:19:49
    Od: "Tomek" <k...@o...pl>

> [...]
    >
    > Czy mam rozumiec, ze nie bedziesz mial do mnie pretensji jak ci coś skubne z
    > domu, bo przecież tobie też się trafiła jazda bez biletu?

    Możesz próbować. Czy Ci coś z tego wyjdzie zobaczymy. Złodziej złodzieja nie
    okradnie bo diabeł by sie śmiał, takie przysłowie - mądrość narodu.

  • 30. Data: 2005-06-12 20:25:26
    Od: "Tomek" <k...@o...pl>

> [...]
    > When I became a man I put away childish things, including the fear of
    > childishness and the desire to be very grown up. (C.S. Lewis)
    To dlaczego cały czas jakieś dziwne służby ganiają kupców na bazarach. Jeśli nie
    przestępstwo to nie powinni tego robić. A, napiszesz że oni to sprzedają żeby
    zarobić. Ktoś z zegarkiem wyglądającym jak oryginał też wiecej może zarobić,
    posiadanie takiego zegarka podnosi prestiż. Ten prestiż bezpośrednio zamienia
    się na kasę. Nie wiedziałeś. Tomek