eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy pracownik powinien zareagować na przestępstwo pracodawcy ? › Re: Czy pracownik powinien zareagować na przestępstwo pracodawcy
    From: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czy pracownik powinien zareagować na przestępstwo pracodawcy
    Date: Sat, 11 Jun 2005 19:28:02 +0200

    Użytkownik "Tomek" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:30ca.000009cf.42aaf655@newsgate.onet.pl...

    > Margines społeczny nawet bardzo duży to nie norma.

    Rzecz w tym, że u nas ten margines jest strasznie duży. Przynajmniej na
    prowincji.

    > Jako władza nie ale jako przyjaciele którzy nas zawiedli. Jeśli Twoja
    teoria
    > byłaby słuszna to powinniśmy z mlekiem matki wysysać przynajmiej
    niechęć do
    > nich. Zauważ że dzisiejsza Polska wygląda tak ja widać za oknem a nie
    lepiej nie
    > z winy Niemców i Rosjan. To sojusznicy w 39 nas zdradzili bo nie
    chciało im się
    > umierać za Gdańsk. Cała reszta to konsekwencje tamtych posunięć.
    Należy do nich
    > równiez lista kabli opublikowana w Internecie. Tomek

    Wiesz, równie dobrze możesz doszukiwać się winy w naszych praprzodkach,
    co tak niefortunnie się osiedlili w ten sposób, że co raz ktoś by chciał
    nam dokopać. Ja bym tam sojuszników jakoś bardzo nie winił. Oni robili
    to, co uważali za słuszne z ich punktu widzenia. Ja bym zresztą nie miał
    naszemu rządowi wcale za złe, jakby podobnie postępował. Bo prawda jest
    tak, że jak przyjdzie co do czego, to najlepiej jest liczyć na samego
    siebie. Stosunkowo najmniejsza szansa doznania zawodu.