eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy policja powinna odpowiadać za funkcjonariuszy (zabójczych) sadystów jak KRK za księży pedofilii? › Re: Czy policja powinna odpowiadać za funkcjonariuszy (zabójczych) sadystów jak KRK za księży pedofilii?
  • Data: 2019-01-04 00:24:11
    Temat: Re: Czy policja powinna odpowiadać za funkcjonariuszy (zabójczych) sadystów jak KRK za księży pedofilii?
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 03-01-19 o 22:38, J.F. pisze:ę

    > Zawodowa sympatia ?
    > Wtedy nawet policja nie twierdzila, ze ich studenci napadli :-)

    Nie twierdzę, że napadli. Twierdzę, że "zakładasz", a nie "wiesz".

    > Ten z Łodzi.

    Sądzisz, że nie sprawdzili.

    > To juz mowisz ze nic nie bylo ? Znecania, tortur, nawet glupiego
    > przekroczenia uprawnien ?

    Nie wiem. Nie czuję się powołany do oceny, a i nie znam faktów, na
    których miałbym ową ocenę oprzeć.

    > No coz, prokurator nie wiadomo - rzetelny czy dyzurny, ale sie nie
    > spieszyl z zarzutami, poczeka jeszcze pare lat i urzedowo umorzy i nie
    > bylo sprawy.

    Może wbrew prasowym rewelacjom nie naruszono prawa :-) Albo nie jest to
    oczywiste i trwa badanie sprawy.

    > I dlatego wlasnie policja powinna placic z funduszy wlasnych - to by
    > funkcjonariusze wiedzieli, ze nawet jak sie z prokuratorem uda zalatwic,
    > to premii nie bedzie :-P

    Weź poczytaj coś o finansach publicznych. Jakbyś zapłacił odszkodowanie
    ze środków przeznaczonych na pobory, to by Cię zamknięto. Po za tym,
    jeśli nawet policjanci naruszają prawo, to raczej maja nadzieję, że nie
    zostanie to ujawnione, a brak premii - skoro i tak wylecą ze służby -
    jest najmniejszym problemem.

    > A to sie tymi gumowymi w chodnik strzela ?

    W dolne partie ciała. Po za tym ta akurat nie trafiła w chodnik, z tego
    co się orientuję. Przyczyn trafienia w oko prawidłowo wystrzelonej w
    dolne partie ciała może być szereg.

    > Watek byl tez o odpowiedzialnosci policji.
    > I jakbys napisal, ze gumowe pociski maja małą predkosc, wiec trzeba
    > celowac znacznie wyzej niz chce sie trafic, to bym sie zgodzil.

    Co to ma wspólnego z odszkodowaniem? Policjant powinien umieć trafić
    tam, gdzie chce. No chyba, że masz podejrzenie, że ten konkretny pocisk
    poleciał szczególnie inaczej,niż pozostałe - co zresztą nie jest
    nieprawdopodobne.

    > A tak, to mi sie cos widzi, ze chcesz zamataczyc, byleby tylko kolegow
    > wybielic :-P

    Wizisz i po takim stwierzeniu, to mi się z Tobą odniechciewa pisać. Po
    co? Skoro Ty jesteśodpory na racjonalne argumenty.

    > Naprawde sie celuje wyzej, czy odleglosci takie, ze nie trzeba ?
    > Jest specjalna nastawa celownika, czy w instrukcji napisane - celowac w
    > glowę, aby trafic bezpiecznie w nizsze partie ciala, bezpiecznie.

    Zpraszam na strzelnicę.Zobaczysz. Spróbujesz. Pojmiesz.