eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy policja powinna odpowiadać za funkcjonariuszy (zabójczych) sadystów jak KRK za księży pedofilii? › Re: Czy policja powinna odpowiadać za funkcjonariuszy (zabójczych) sadystów jak KRK za księży pedofilii?
  • Data: 2019-01-04 09:50:34
    Temat: Re: Czy policja powinna odpowiadać za funkcjonariuszy (zabójczych) sadystów jak KRK za księży pedofilii?
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 04-01-19 o 01:40, J.F. pisze:

    > O premii pisalem, czy jak kto woli - nagrodzie.

    Co to zmienia? Sądzisz, że te premie / nagrody są wypłacane ze środków
    na "zakup cegieł"?

    > I o to chodzi - jeden zawinil, moze wyleci, wiec koledzy mu pomagaja.
    > A jakby tak koledzy wiedzieli, ze posiedza na golych poborach przez
    > rok, to moze by powstrzymali kolege przed zdarzeniem.
    > Tylko jeszcze sady musialyby byc amerykanskie - odszkodowania milion,
    > za mataczenie, ukrywanie i pomocnictwo innych funkcjonariuszy -
    > dodatkowe piec.

    To dopiero by go chronili, by premii nie stracić.

    > Ja o tej Lodzi pisze.
    > Czemu po strzelaniu w dolne partie ciala mamy postrzal w glowe ?
    > Poszukal - ten kibic oberwal w brzuch, to chyba prawidlowo,
    > ale studentka, zapewne stojaca gdzies dalej, w glowe ... rykoszet ?

    Też mógł być.

    > Ja mam podejrzenie, ze ktorys policjant przekroczyl uprawnienia i
    > celowal wyzej niz dolne partie ciala.

    A jakieś dowody? Choćby poszlaki?

    > Wystarczy mi instrukcja dla policjantow - przeciez strzelac trzeba
    > zgodnie z przepisami :-P

    I dlatego takie "dziwne" rzeczy wypisujesz. Skoro nie chcesz praktyce
    przetestować, to policz sobie rozkład Gaus'a i prawdopodobieństwo, że
    celowany w kolana pocisk uderzy w głowę.