eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy policja powinna odpowiadać za funkcjonariuszy (zabójczych) sadystów jak KRK za księży pedofilii? › Re: Czy policja powinna odpowiadać za funkcjonariuszy (zabójczych) sadystów jak KRK za księży pedofilii?
  • Data: 2019-01-03 22:43:41
    Temat: Re: Czy policja powinna odpowiadać za funkcjonariuszy (zabójczych) sadystów jak KRK za księży pedofilii?
    Od: nadir <n...@h...org> szukaj wiadomości tego autora

    > Proponuję te uwagi skierować do jakiegoś posła,senatora. NiePolicja to
    > wymyśla.

    Mam jakieś takie dziwne przeświadczenie, że większość tych pomysłów
    podpowiadają właśnie pracownicy ministerstw i resortów tym naszym (p)osłom.

    > Czym łatania i w jaki sposób? To wiedza z czasów fotoradarów.

    Mandaty nie tylko za fotoradary mogą wystawiać. Choć faktycznie jak te
    ostatnie im zabrano, to niektóre gminy polikwidowały straże. Tylko, że
    nie o to mi chodzi, co to za straż, która pracuje od 8:00 do 16:00? Tak
    jest między innymi u mnie. Wystawić mandat za parkowanie czy sprzedaż
    jagód na chodniku zdążą wystawić, ale potem to już nie ma z nich żadnego
    pożytku.

    > Czyli proponujesz szeryfów. Ten system mozesz obejrzeć w amerykańskich
    > filmach. Takie uzależnienie powodujeryzyko korupcji.

    Tak jakby w naszych instytucjach nie było korupcji. Po za tym od jakichś
    dwustu lat u nich to działa i zamordyzmu większego u nich nie ma.
    Z tym, że to zadziałało, to nie wystarczy tylko powołać lokalnych
    szeryfów, trzeba by zmienić wiele przepisów. Chociażby na takie, które
    pozwolą na kontrolowanie tych lokalsów.

    > Kilku lokalych
    > "kacyków" może spowodować, że dojdzie do bardzo silnego ukłądu popartego
    > prawem.

    Coś na wzór tego co pokazał nasz film "Układ zamknięty"?

    > Mam, choć uwierz mi, że sie wiele poprawiło. Pamietam czasy, gdy to było
    > kilka dni, ostatniozeszło kilka godzin :-) Coraz szerzej liczy sie to
    > samo z danych i tak wprowadzanych. Szacunek dla ludzi tym zarządzających.

    Ty akurat masz, ja też coś niecoś wiem, pisałem to akurat do JF-a.
    Tylko, ze to niewiele zmienia, statystyki z papierowych zamieniono
    jedynie w elektroniczne.

    > Nie do koca to tak działa wnosząc po filmach. Ale się nie znam.

    Filmy, to jedno a to, że bezpieczniej ludzie czują się w centrum Alaski
    czy Nowego Jorku niż w centrum Berlina, to inna sprawa.

    > Trafiasz celnie, ale sprawa nie jest prosta.

    Że nie prosta, to wiem. Jakbyśmy policji nie przemodelowali, to dopóki
    nie zmieni się przede wszystkim sądownictwo i odpowiedzialność
    urzędników wszelakich w tym kraju, to nic się nie zmieni.

    > Itp. Natomiast nikt nic lepszego nie wymylił i tyle. Jakoś ludzi trzeba
    > rozliczać.

    Tylko niech rozliczają ci co płacą i czują się zadowoleni lub nie z
    pracy policji, a nie ministrowie i namaszczeni przez nich komendanci.