eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy policja powinna odpowiadać za funkcjonariuszy (zabójczych) sadystów jak KRK za księży pedofilii? › Re: Czy policja powinna odpowiadać za funkcjonariuszy (zabójczych) sadystów jak KRK za księży pedofilii?
  • Data: 2019-01-04 00:33:44
    Temat: Re: Czy policja powinna odpowiadać za funkcjonariuszy (zabójczych) sadystów jak KRK za księży pedofilii?
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 03-01-19 o 22:43, nadir pisze:

    > Mandaty nie tylko za fotoradary mogą wystawiać. Choć faktycznie jak
    > te ostatnie im zabrano, to niektóre gminy polikwidowały straże.
    > Tylko, że nie o to mi chodzi, co to za straż, która pracuje od 8:00
    > do 16:00? Tak jest między innymi u mnie. Wystawić mandat za
    > parkowanie czy sprzedaż jagód na chodniku zdążą wystawić, ale potem
    > to już nie ma z nich żadnego pożytku.

    By utrzymać jednego strażnika całą dobę potrzebujesz 5 etatów. Bo w
    tygodniu masz dwa dni wolne, a pracownik pracuje 8/24 godziny. Urlop,
    chorobowe. Musi ich być dwóch, więc trzeba 10 etatów plus jakiegoś
    dowódcę. A to masz 1 patrol na gminę / miasto.

    > Tak jakby w naszych instytucjach nie było korupcji. Po za tym od
    > jakichś dwustu lat u nich to działa i zamordyzmu większego u nich nie
    > ma. Z tym, że to zadziałało, to nie wystarczy tylko powołać
    > lokalnych szeryfów, trzeba by zmienić wiele przepisów. Chociażby na
    > takie, które pozwolą na kontrolowanie tych lokalsów.

    Trzeba by było system prawa na anglosaski zmienić. Nie wiem, czy zdajesz
    sobie sprawę nad rozmiarem koniecznych zmian. A i tamten system miewa wady.

    > Coś na wzór tego co pokazał nasz film "Układ zamknięty"?

    Nie oglądałem.

    > Ty akurat masz, ja też coś niecoś wiem, pisałem to akurat do JF-a.
    > Tylko, ze to niewiele zmienia, statystyki z papierowych zamieniono
    > jedynie w elektroniczne.

    To, z czego wysoko postawieni będą sobie wróżyć przyszłość i oceniać
    historię lata mi koło ..., bylem tylko nie musiał tych cyferek wpisywać.
    Mam poważniejsze i ciekawsze zajęcia.

    > Filmy, to jedno a to, że bezpieczniej ludzie czują się w centrum
    > Alaski czy Nowego Jorku niż w centrum Berlina, to inna sprawa.

    Oooo! To już dość złożona sprawa.

    > Że nie prosta, to wiem. Jakbyśmy policji nie przemodelowali, to
    > dopóki nie zmieni się przede wszystkim sądownictwo i
    > odpowiedzialność urzędników wszelakich w tym kraju, to nic się nie
    > zmieni.

    Boję się,że też nie do końca masz rację. Po prostu jeszcze się taki nie
    narodził, który by wszystkim dogodził.

    > Tylko niech rozliczają ci co płacą i czują się zadowoleni lub nie z
    > pracy policji, a nie ministrowie i namaszczeni przez nich
    > komendanci.

    Teoretycznie taki Minister jest przedstawicielem ludu i w jego imieniu
    rozlicza.