eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy policja powinna odpowiadać za funkcjonariuszy (zabójczych) sadystów jak KRK za księży pedofilii? › Re: Czy policja powinna odpowiadać za funkcjonariuszy (zabójczych) sadystów jak KRK za księży pedofilii?
  • Data: 2019-01-04 01:40:25
    Temat: Re: Czy policja powinna odpowiadać za funkcjonariuszy (zabójczych) sadystów jak KRK za księży pedofilii?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 4 Jan 2019 00:24:11 +0100, Robert Tomasik napisał(a):
    > W dniu 03-01-19 o 22:38, J.F. pisze:ę
    >
    > Nie twierdzę, że napadli. Twierdzę, że "zakładasz", a nie "wiesz".

    Ok, zakladam.

    Z ogolnego opisu sytuacji wynikalo, ze policja strzelala do kiboli
    chroniac studentow.

    > Weź poczytaj coś o finansach publicznych. Jakbyś zapłacił odszkodowanie
    > ze środków przeznaczonych na pobory, to by Cię zamknięto.

    O premii pisalem, czy jak kto woli - nagrodzie.

    > Po za tym,
    > jeśli nawet policjanci naruszają prawo, to raczej maja nadzieję, że nie
    > zostanie to ujawnione, a brak premii - skoro i tak wylecą ze służby -
    > jest najmniejszym problemem.

    I o to chodzi - jeden zawinil, moze wyleci, wiec koledzy mu pomagaja.
    A jakby tak koledzy wiedzieli, ze posiedza na golych poborach przez
    rok, to moze by powstrzymali kolege przed zdarzeniem.
    Tylko jeszcze sady musialyby byc amerykanskie - odszkodowania milion,
    za mataczenie, ukrywanie i pomocnictwo innych funkcjonariuszy -
    dodatkowe piec.

    > W dolne partie ciała. Po za tym ta akurat nie trafiła w chodnik, z tego
    > co się orientuję. Przyczyn trafienia w oko prawidłowo wystrzelonej w
    > dolne partie ciała może być szereg.

    Ja o tej Lodzi pisze.
    Czemu po strzelaniu w dolne partie ciala mamy postrzal w glowe ?

    Poszukal - ten kibic oberwal w brzuch, to chyba prawidlowo,
    ale studentka, zapewne stojaca gdzies dalej, w glowe ... rykoszet ?

    > Co to ma wspólnego z odszkodowaniem? Policjant powinien umieć trafić
    > tam, gdzie chce. No chyba, że masz podejrzenie, że ten konkretny pocisk
    > poleciał szczególnie inaczej,niż pozostałe - co zresztą nie jest
    > nieprawdopodobne.

    Ja mam podejrzenie, ze ktorys policjant przekroczyl uprawnienia i
    celowal wyzej niz dolne partie ciala.

    > Zpraszam na strzelnicę.Zobaczysz. Spróbujesz. Pojmiesz.

    Wystarczy mi instrukcja dla policjantow - przeciez strzelac trzeba
    zgodnie z przepisami :-P

    J.