eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy policja powinna odpowiadać za funkcjonariuszy (zabójczych) sadystów jak KRK za księży pedofilii? › Re: Czy policja powinna odpowiadać za funkcjonariuszy (zabójczych) sadystów jak KRK za księży pedofilii?
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czy policja powinna odpowiadać za funkcjonariuszy (zabójczych)
    sadystów jak KRK za księży pedofilii?
    Date: Thu, 3 Jan 2019 22:38:03 +0100

    dyskusyjnych:5c2e68e0$0$491$6...@n...neostrada.
    pl...
    W dniu 03-01-19 o 17:07, J.F. pisze:
    >Zakładasz :-D

    Zawodowa sympatia ?
    Wtedy nawet policja nie twierdzila, ze ich studenci napadli :-)

    >Który?

    Ten z Łodzi.

    >Czy ktoś stwierdził, że przekroczyli? Tak urzędowo poza
    >dziennikarzami.

    To juz mowisz ze nic nie bylo ? Znecania, tortur, nawet glupiego
    przekroczenia uprawnien ?

    No coz, prokurator nie wiadomo - rzetelny czy dyzurny, ale sie nie
    spieszyl z zarzutami, poczeka jeszcze pare lat i urzedowo umorzy i nie
    bylo sprawy.

    I dlatego wlasnie policja powinna placic z funduszy wlasnych - to by
    funkcjonariusze wiedzieli, ze nawet jak sie z prokuratorem uda
    zalatwic, to premii nie bedzie :-P

    >Słyszałeś o rykoszetach

    A to sie tymi gumowymi w chodnik strzela ?

    >Generalnie wątek był o odszkodowaniach, a nie krzywych balistycznych
    >rykoszetach.

    Watek byl tez o odpowiedzialnosci policji.
    I jakbys napisal, ze gumowe pociski maja małą predkosc, wiec trzeba
    celowac znacznie wyzej niz chce sie trafic, to bym sie zgodzil.

    A tak, to mi sie cos widzi, ze chcesz zamataczyc, byleby tylko kolegow
    wybielic :-P

    Naprawde sie celuje wyzej, czy odleglosci takie, ze nie trzeba ?
    Jest specjalna nastawa celownika, czy w instrukcji napisane - celowac
    w glowę, aby trafic bezpiecznie w nizsze partie ciala, bezpiecznie.

    J.