eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy policja powinna odpowiadać za funkcjonariuszy (zabójczych) sadystów jak KRK za księży pedofilii? › Re: Czy policja powinna odpowiadać za funkcjonariuszy (zabójczych) sadystów jak KRK za księży pedofilii?
  • Data: 2019-01-03 21:24:39
    Temat: Re: Czy policja powinna odpowiadać za funkcjonariuszy (zabójczych) sadystów jak KRK za księży pedofilii?
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 03-01-19 o 19:02, nadir pisze:

    > Jak ludziom, którzy płacą na policję/straż przeszkadza i najbardziej
    > doskwiera paskujący sąsiad, to tym maja się służby zająć. A jak ktoś
    > chce sobie zorganizować łódstok czy inny spęd klimatyczny w swoim
    > mieście, to niech sobie za ochronę tego gówna sam płaci. Dziś za 2 gramy
    > haszyszu wszczyna się wielkie dochodzenia, angażuje kupę ludzi i
    > środków, a nie słyszałem żeby ktoś zmarł od wypalenia czy zjedzenia
    > takiej dawki.

    Proponuję te uwagi skierować do jakiegoś posła,senatora. NiePolicja to
    wymyśla.

    > Bo straż miejska w obecnym stanie, to ani straż, ani miejska, ot kolejny
    > twór do łatania budżetów gminnych.

    Czym łatania i w jaki sposób? To wiedza z czasów fotoradarów.

    > Dziś do każdej pipidówki komendant wyznaczany jest z poziomu wyższego,
    > odpowiednio KGP, KWP czy KPP i ludzie nie mają nic do powiedzenia. Gdy
    > wyborcy będą mieli wpływ na wybór i odwołanie komendanta, czy to
    > wyborach bezpośrednich czy pośrednich, to komendantom będzie zależeć na
    > czymś więcej niż tylko wypełnianiu statystyk i awansowaniu do tego
    > wyższego poziomu.

    Czyli proponujesz szeryfów. Ten system mozesz obejrzeć w amerykańskich
    filmach. Takie uzależnienie powodujeryzyko korupcji. Kilku lokalych
    "kacyków" może spowodować, że dojdzie do bardzo silnego ukłądu popartego
    prawem.

    > Jeżeli ludziom najbardziej potrzebne do poprawy bezpieczeństwa będą
    > statystyki, no to będą wyrabianie. Dziś jednak nikt o zdanie ich się nie
    > pyta. Nie masz pojęcia ile dziś ludzi i środków jest angażowanych tylko
    > w to żeby statystyki się zgadzały.

    Mam, choć uwierz mi, że sie wiele poprawiło. Pamietam czasy, gdy to było
    kilka dni, ostatniozeszło kilka godzin :-) Coraz szerzej liczy sie to
    samo z danych i tak wprowadzanych. Szacunek dla ludzi tym zarządzających.

    > Zarówno u nich jak i u nas jest wyższa instancja sądu, jak to działa w
    > obu wypadkach, to już inna sprawa.
    > Ale właśnie tym mają zajmować się kolejne instancje czy służby
    > federalne, żeby lokalnego szeryfa nie poniosła fantazja.

    Nie do koca to tak działa wnosząc po filmach. Ale się nie znam.

    > Formalnie jest, praktycznie jak taki burmistrz czy radny nie popełni
    > przestępstwa pospolitego, a wszystko nie przejdzie przez kolejne
    > instancje, to spokojnie do kolejnych wyborów pozostaje na stolcu.

    > A dlaczego nie? Skoro jako płatnikowi ich wynagrodzeń najbardziej
    > doskwiera mi parkujący pod garażem sąsiad niż gówniarz z piwem czy
    > marychą w parku, to mają się zając tym co mnie boli.
    > Dziś płacisz na policję, ale zadania wyznacza im jakiś gryzipiórek w
    > ministerstwie lub komendzie głównej.

    Trafiasz celnie, ale sprawa nie jest prosta. Faktem jest, ze wyznaczanie
    priorytetów dla całego kraju, czasem prowadzi do wręcz komicznych
    sytuacji. Przykładowo ale to sprzed lat - trzydniowe działania
    wymierzone w burdele, jak u nas na całym terenie były dwa i nie było co
    trzeciego dnia roić. Rozliczanie jednostki z kontroli transgranicznego
    przemieszczania towarów, gdy nie ma towarowego przejścia granicznego.
    Itp. Natomiast nikt nic lepszego nie wymylił i tyle. Jakoś ludzi trzeba
    rozliczać.