eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy policja powinna odpowiadać za funkcjonariuszy (zabójczych) sadystów jak KRK za księży pedofilii? › Re: Czy policja powinna odpowiadać za funkcjonariuszy (zabójczych) sadystów jak KRK za księży pedofilii?
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czy policja powinna odpowiadać za funkcjonariuszy (zabójczych)
    sadystów jak KRK za księży pedofilii?
    Date: Thu, 3 Jan 2019 17:07:01 +0100

    dyskusyjnych:5c2e2b9d$0$500$6...@n...neostrada.
    pl...
    W dniu 03-01-19 o 10:44, J.F. pisze:

    >Ile jest w artykule, tyle musi Ci wystarczyć. Nie będę szerszych
    >informacji udzielał, natomiast chciałem zobrazować, że takie
    >unormowania
    >są i działają.

    739.html

    >Tu wina lub jej brak nie na żadnego znaczenia.

    No jak nie - spojrz na swoj link.
    Kibol dostal od sądu mniej, bo sie przyczynił.
    W Łodzi tez sie przyczynil, a studentka zakladam ze nie.

    Czyli komendant przeplacil ?
    Pewnie nie chcial, zeby mu kontrole po komisariacie chodzily, a
    funkcjonariusze musieli zeznawac pod odpowiedzialnoscia karna.
    Pewnie mial cos do ukrycia :-P
    No i co mial oszczedzac - co to, jego pieniadze ?

    >Wypadki się zdarzają. Nie wszystkie są skutkiem naruszenia prawa.

    Np pacjent zejdzie w czasie przekraczania uprawnien paralizatorem,
    taki wypadek :-)

    Nie mowie nie, amunicje pomylic moze sie zdarzyc, tylko troche mnie
    frapuje czemu po probie strzelania gumowymi kulami do grupy kiboli
    mamy dziury w glowie.
    No i czemu oberwala studentka gdzies z tylu, a nie kibol z grupy ...

    P.S. przypadek poznanski o ktorym pisalem:
    https://wiadomosci.wp.pl/900-tys-zl-odszkodowania-dl
    a-postrzelonego-przez-policjantow-dawida-60367521747
    44705a

    900+ tys odszkodowania.

    J.